پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23327
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ دی, ۱۴۰۰ - ۰۶:۵۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    کشف ۸ میلیاردی انواع روغن و فیلترهای خودرویی قاچاق در مازندران

    رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۸ میلیارد ریالی انواع روغن و فیلترهای خودرویی قاچاق و تقلبی در ساری خبر داد و گفت: در راستای مقابله با هرگونه اخلالگری در فرآیند تولید و توزیع اقلام مصرفی جامعه، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد و رهگیری دقیق اطلاعاتی خود موفق به شناسایی بنگاه تجاری توزیع و فروش انواع روغن و فیلتر خودروهای داخلی و لوکس خارجی در مکان کاملاً غیر قانونی تحت عنوان عاملیت فروش مجاز شدند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ؛ محمد محمدپور در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: متهمان که دارای نمایندگی فروش خودرو در یکی از شهرستان‌های استان بودند با معرفی خود به‌عنوان نماینده رسمی چند برند تولیدی فیلتر ایرانی و خارجی که تمامی محتویات انبار به صورت قاچاق و تقلبی بودند، اقدام به فروش و توزیع آن‌ها در بازار بزرگ استان می‌کردند.

    وی تصریح کرد: کاراگاهان اداره اطلاعات و عملیات این پلیس پس از هماهنگی‌های قضائی با حضور کارشناسان اداره صمت استان، تعزیرات و ماموران اماکن فرماندهی انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

    رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران ادامه داد: با توجه به حضور ماموران، متهم اصلی به همراه عاملین فروش خود از بازگشائی انبار دپو اقلام قاچاق و تقلبی خودداری کردند که در نهایت با رعایت تمام موازین شرعی و همکاری مالک انبار دق الباب انجام شد.

    محمدپور ارزش فیلترهای تقلبی و قاچاق خودرویی کشف شده از متهم را برابر نظر کارشناسان اداره صمت استان بالغ بر ۸ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اقلام مکشوفه شامل ۱۷۰۰ قلم کالای قاچاق و ۳ هزار و ۲۵۰ قلم کالای تقلبی با برندهای داخلی و خارجی بود که ضمن پلمب محل مورد نظر، تمامی اقلام به اموال تملیکی استان انتقال و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

    وی در پایان هرگونه قاچاق و احتکار اقلام حساس و مورد نیاز جامعه را اخلال در نظام تولید و توزیع جامعه برشمرد و از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هرگونه گزارشات از تخلفات اقتصادی و یا شناسایی محتکران و قاچاقچیان کالاها و از جمله کالاهای سلامت محور، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    برچسب ها :