همه ملت ایران بسیج هستند و پایگاه بسیج باید در تراز قرار بگیرد

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، سردار بابا احمدی در همایش مسیر مبارک ویژه فرماندهان و مدیران بسیج شهرستان رامسر که در اردوگاه شهدای هفت تیر برگزار شد با بیان اینکه تقابل دو جبهه حق و باطل اسلام و کفر همیشگی است گفت: دشمن در حال تغییر تاکتیک است و باید آرایش مناسب مقابل آن بگیریم.

وی افزود: جنگ هشت ساله قتال بود و استکبار جهانی پشت صدام بعثی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: فتنه های دشمنان شروع شد و جنگ تمام عیار نرم در ابعاد مختلف ابعاد قتال دشمن است.

سردار بابا احمدی گفت: آمریکای خبیث ۲۹۰ مسافر ما را بر فراز خلیج فارس ساقط میکند بجای عذر خواهی با افتخار به فرمانده آن میدان مدال می‌دهند.

وی افزود: نیروهای ما در خلیج فارس پهباد آمریکا را که دست نیافتنی است را ساقط کردند تا دشمنان در برابر عظمت ملت زانوی حقارت بزنند.

وی تصریح کرد: ترامپ ملعون از جمهوری اسلامی تشکر می‌کند که پهباد فوق پیشرفته را ساقط کرده است و این یعنی قوی شدن در حوزه سخت که سبب وحشت دشمنان شده است.

مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین گفت: قوی شدن یعنی زمانی که به ما واکسن نمی‌دهند و دانشمندان ما واکسن تولید می‌کنند تا با تولید داخلی تحریم ها را دور بزنیم.

وی افزود: نیروهای ما در جنگ اطلاعاتی با تغییر تاکتیک و چهره هواپیمای حامل عبدالمالک ریگی را به زمین می‌نشانند.

سردار بابا احمدی تصریح کرد: دشمن با اسلام بعد از ۱۲ بهمن ۵۷ کار دارد و در حوزه های مختلف شکست را پذیرفته است.

وی خاطر نشان کرد: امروزه نظام جمهوری اسلامی برای مذاکرات تعیین شرط می‌کند و باید شرایط ما را بپذیرند.

وی افزود: مذاکرات آسیب های جدی داشت و در مقطعی مذاکرات کامل از کانال دشمن فتنه نرم بود.

وی با بیان اینکه قوی شدن ما نتیجه رشادت مردم همیشه در صحنه است گفت: ۲۳۰ هزار شهید نشانه ایستادگی ملت ایران است و امروز اگر قوی شدیم بخاطر خانواده های معظم شهدا است‌ که‌ سبب کمال، عزت و سربلندی شده اند.

سردار بابا احمدی با اشاره به اینکه آن چیزی که در مذاکرات اتفاق افتاد کشورهای عربی رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناختند که مذاکره کاذب با دشمن بود تصریح کرد: دشمن جنگ نرم تمام عیار خانه به خانه را طراحی کرده و در فضای مجازی با تبلیغات در حال جنگیدن است و آرایش نرم در مقابل جنگ نرم توسط بسیج باید گرفته شود.

وی افزود: فرماندهان پایگاه، فرمانده نظامی و نظام اسلامی محله هستند و راهبر دینی آن امام جماعت است و اگر کم فروغ باشد راه نفوذ دشمن هموار می شود.

وی با تاکید بر اینکه بدنبال تحقق محله اسلامی هستیم گفت: با تحقق جامعه اسلامی باید به سمت تمدن نوین اسلامی برویم که این کار بسیج است و برای تحقق محله اسلامی پایگاه ها باید به تراز برسد و توازن بین پایگاه های خواهران و برادران برقرار شود.

سردار بابا احمدی افزود: حوزه ها و پایگاه های خواهران در تزار برادران و گام دوم انقلاب باشد.

وی تصریح کرد: همه ملت ایران بسیج هستند و پایگاه بسیج باید در تراز قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمن در اوج کرونا تحریم ها را تشدید کرد اما سپاه و خیرین با کمک های مومنانه به مؤمنین نیازمند پای کار آمدند گفت: سپاه و بسیج در دوران کرونا با کمک های مومنانه، تولید ماسک و حضور در بیمارستان ها پای کار آمدند تا سبب دلگرمی مردم شوند‌‌.

وی با اشاره به اینکه هر پایگاه مقاومت باید بتواند امام جماعت تامین کند گفت: اسلام بدون روحانیت اسلام آمریکایی می‌شود و پایگاه بسیج در کنار امام جماعت با تولید قدرت معنوی و بسیج در کنار روحانیت بازوی توانمند امام جماعت باشند.

سردار بابا احمدی تصریح کرد: تقویت پایگاه های مقاومت و حوزه های مقاومت با بالا بردن کمک هزینه تحقق محله اسلامی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: ۱۱۲ مسجد در شهرستان رامسر احیا شود و باید دست روحانیت را بوسید و با عزت و احترام به مسجد برد.