پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23195
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ آذر, ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    تشکیل کارگروه مشترک فراکسیون سهام عدالت با وزارت اقتصاد و تعاون

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه مشترک فراکسیون سهام عدالت با وزارت اقتصاد و تعاون درباره موضوعات سهام عدالت خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، مهدی سعادتی در گفت‌وگویی خواستار حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شرکت‌های تابعه برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف شد و اظهار کرد: کارگروه مشترک فراکسیون سهام عدالت با وزارت اقتصاد و وزارت کار در خصوص موضوعات سهام عدالت تشکیل می‌شود.

    وی افزود: یکی از نکات مورد اشاره مصادیق و روش‌های توسعه عدالت و توزیع متوازن ثروت است، به عنوان رئیس فراکسیون سهام عدالت در جهت حمایت از ساختار سهام عدالت از تیم اقتصادی دولت درخواست می‌کنم تا در راستای این مقوله مهم به طور جدی تمرکز و اقدام کنند و با فراکسیون مذکور همراهی کامل داشته باشند.

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه تکلیف جاماندگان سهام عدالت باید هرچه زودتر مشخص شود، خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد باید امکان حضور یکی از اعضای فراکسیون سهام عدالت در جلسات شورای بورس را فراهم کند.

    سعادتی تصریح کرد: درباره مدیریت و مالکیت شرکت‌های سرمایه‌پذیر به قانون عمل شود و از دخالت سازمان خصوصی سازی پرهیز شود.

    وی با اشاره به اینکه انتخاب درست مدیران و مسئولان می‌تواند باعث گشایش در مشکلات مردم شود، افزود: انباشت زباله در جنگل های ‎انجیل سی بابل باعث بوجود آمدن مشکلات زیست محیطی و تخریب زیست بوم منطقه شده است.

    نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جمعیت شهری بابل با مشکلات عدیده از موضوع فاضلاب، آب شرب و تکمیل پروژه‌های عمرانی مواجه است.

    سعادتی در پایان خواستار بازنگری طرح‌های هادی در مازندران شد و گفت: امیدوارم محصولات کشاورزان به قیمت تضمینی خریداری شود.

    برچسب ها :