ضرورت راه‌اندازی و برنامه‌ریزی ستاد عملیات حاج قاسم در شهرهای مازندران

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ؛ حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری صبح امروز در دومین جلسه قرارگاه مرکزی ستاد عملیات حاج قاسم این اداره کل ضمن تاکید بر راه‌اندازی و فعالیت ستاد عملیات در تمامی شهرهای مازندران اظهار کرد: امروز به برکت مجاهدت‌ها و  تفکر ناب شهید سلیمانی و فرهنگ مقاومت، جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت برتر منطقه‌ای و بین‌المللی در جهان مطرح شده است.

وی افزود: حتی برخی کشورهای استکباری هم در معادلات خود به این قدرت انقلاب اسلامی اعتراف می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: راه‌اندازی و برنامه‌ریزی برای فعالیت ستاد عملیات حاج قاسم در تمامی شهرهای مازندران امری اجتناب‌ناپذیر است و باید برای تبیین و ترویج سیره و سبک زندگی این شخصیت اثرگذار و به تعبیر رهبری معظم انقلاب چهره بین‌المللی مقاومت برنامه‌ریزی داشت.

حجت‌الاسلام شکریان با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ای و تولید محتوا در فضای مجازی ویژه شهادت شهید سلیمانی گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های هیئات مذهبی، مساجد، کانون‌های فرهنگی تبلیغی و  رسانه‌ای، موسسات قرآنی و دیگر بخش‌های مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی برای برگزاری مراسم سالگرد این شهید والا مقام و یاران شهیدش بهره گرفت.

وی به تفکر بسیجی شهید پرافتخار ایران اسلامی شهید سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: شهید والامقام و پر افتخار ایران اسلامی با همین تفکر بسیجی در میدان‌های سخت و مجاهدت حضور پیدا کرده و در مقابله استکبار جهانی ایستادگی می‌کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان یادآور شد: امروز هم در همه عرصه‌ها به‌ویژه در عرصه اقتصاد هم همین تفکر می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات و معضلات کشور باشد.