جلوگیری از توقف عملیات و مزایده ۶۴ واحد تولیدی در مازندران

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ؛‌ حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در این خصوص اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۱۲ پرونده واحد تولیدی به ستاد اقتصاد مقاومتی ارجاع شده است که از این تعداد ۹۱ پرونده رسیدگی و تاکنون مشکلات و موانع ۶۴ واحد تولیدی برطرف شد.

وی افزود: دستگاه قضایی مازندران به نوبه خود تمام تلاش و اهتمام خود را در جهت حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات پیش روی تولید کنندگان می‌کند.

رییس کل دادگستری مازندران تصریح کرد:‌ هر چه بخش تولید در استان فعال‌تر باشد به همان میزان رونق اشتغال در مازندران افزایش پیدا می‌کند و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه و سالم‌سازی آن بسیار حائز اهمیت است.

حجت‌الاسلام اکبری خاطرنشان کرد: امیدواریم در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مانع‌زدایی ازمسیر تولید، شاهد توسعه تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی در مازندران باشیم.

وی در پایان گفت: دستگاه قضائی استان نیز از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل خود برای سرمایه‌گذاری‌های سالم و مشروع که چرخ‌های تولید مازندران را به حرکت در می‌آورند حمایت و در مقابل با فساد اداری و رانت‌خواری برخورد قاطعانه می‌کند.