پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 23172
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ آذر, ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۰
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه رامسر اظهار کرد:

    پیام هفته بسیج جانفشانی، ایثار، از خودگذشتگی و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است.

    فرمانده سپاه رامسر:پیام هفته بسیج جانفشانی، ایثار، از خودگذشتگی و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است.

    به گزارش رامسرنوین ، سرهنگ محمدرضا خمسیه بمناسبت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده است گفت: بر اساس سند راهبردی و بیانیه گام دوم انقلاب شاهد تحقق بسیج در عرصه های مختلف خواهیم بود.

    وی افزود: ستادهای محلی و قرارگاه محله محور در محلات در هفته بسیج تشکیل شد و پیام هفته بسیج جانفشانی، ایثار، از خودگذشتگی و رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی است.

    وی تصریح کرد: با تدابیر هوشمندانه و عالمانه مقام معظم رهبری در راستای تحقق بسیج ده ها میلیونی با تمرکز ۸ میلیون جوان انقلابی در راستای مردم سالاری اسلامی پیش خواهیم رفت.

    فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر اینکه نقش آفرینی جوانان با همراهی پیشکسوتان در راستای تحقق مردم سالاری دینی موثر خواهد بود گفت: علم و پژوهش، معنویت، اخلاق، تقویت اقتصاد مقاومتی، عدالت، مبارزه با فساد، عزت ملی، روابط خارجی و مرز بندی با دشمن از اقدامات ارزنده بسیج است.

    سرهنگ خمسیه با اشاره به نقش ارزنده بسیج و سپاه در کمک مومنانه با هم افزایی همه دستگاه ها و با همراهی خیرین و مسئولین تصریح کرد: در ایام کرونا ده ها هزار بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

    وی افزود: فعالیت های گروه های جهادی در راستای حمایت از تولید و اشتغال و ارائه تسهیلات برای اجرای پروژه های اقتصاد مقاومتی است و در ایام کرونا گروه های جهادی در بیمارستان ها و مراکز واکسیناسیون فعالیت داشتند.

    وی تصریح کرد: گروه های جهادی با راه انداری کارگاه تولیدی ماسک و لباس بیمارستانی موفق شدند ۲۰۰ هزار ماسک و هزاران لباس بیمارستانی تولید و ارائه کنند.

    سرهنگ خمسیه گفت: جهت اینکه اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی محقق شود همه اقشار و گروه ها برای اعتلای انقلاب اسلامی کوشا باشند.

    فرمانده سپاه رامسر افزود: قرارگاه محله مهدوی با مدیریت و فرماندهی امام جمعه و فرماندار و اعضای قرارگاه تشکیل شد و تلاش کنیم قرارگاه محلات شکل بگیرد و در راستای اهداف مشترک انقلاب اسلامی گام های موثری برداریم.

    وی با تاکید بر تحقق تمدن نوین اسلامی گفت: قرارگاه جهاد فرهنگی برای هم افزایی دستگاه ها، ادارات، نهادها و دستگاه های فرهنگی تشکیل شد و قرارگاه فضای مجازی با توجه به گسترده شدن آن و با آموزش و سواد رسانه‌ای محقق شود.

    وی افزود: با توجه به شرکت های دانش بنیان، در سطح پایگاه های علمی باید فعال تر شود و سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده مورد توجه قرارگیرد و کارگروه های تخصصی در کنار هم قرار گرفته و با هم افزایی نخبگان و فرهیختگان در راستای پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی گام های محکمی برداریم.

    برچسب ها :