آقای استاندار؛ سخنی که از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، صبح پنج شنبه استاندار مازندران با حضور وزیر کشور معارفه شد. سخنانی که حسینی پور این سید بزرگوار در مراسم معارفه خود بیان کرد آنچنان برای هر دلسوز مازندرانی جذاب بود که گویی ایشان همان منجی نجات استان مازندران از وضع موجود هستند.

حسینی پور در سخنانش ضمن اشاره به سخنان مقام‌معظم رهبری بر عدم عقب ماندگی استانی سرسبز همچون مازندران و ضمن کنایه به وضعیت فعلی استان مقصر اصلی عقب ماندگی این استان را عدم استفاده از جوانان و تحریم مدیریتی در آن دانست و گفت: باید از ظرفیت جوانان این استان استفاده شود.

کیست که نداند در دوره های گذشته اگر قرار باشد مدیریتی بر عهده جوانی گذاشته شود حتما باید او وصل به ارکان قدرت بوده یا به جناح پیروز متصل باشد تا آن جناح ،چینش مدیریتی انجام دهد.

وی با علم به این موضوع که جوانان بدون پارتی جایی در مدیریت استان ندارند گفت: از امروز بنده استاندار جوانانی هستم که هیچ گروه و پارتی از آنها حمایت نمی کند.

کیست که نداند حلقه مدیریتی در استان چنان بسته ، پژمرده و منحصر است که صندلی های مدیریتی سال ها در اختیار افراد خاصی قرار دارد و آنها علاوه بر سو استفاده های لازم حاضر نیستند صندلی خود را پس از چند دهه به دیگران بسپارند.

استاندار انقلابی مازندران با علم بر اینکه هزار و یک مشکل برای جوانان خلاق برای تولید و خدمت به وجود می اوردند گفت:هیچ مانعی نباید برای آنها به وجود آید.

اگر سخنان استاندار مازندران را واکاوی نماییم‌متوجه خواهیم شد بیشترین نقد ایشان بر روی مدیریت ها است.

مدیریت هایی که سال ها آسیب جدی به وضع استان زده نیازمند هرس است و نیاز آن دارد تا استاندار جدید با داس توسعه حتی اگر لازم باشد ریشه این درختان کهنسال ،اخمو و بدون کمترین کارایی را بریده و اجازه دهند نهال های جوان با هدف خدمت به مردم جوانه زده ،بارور شده و میوه آن را مردم مظلوم استان استفاده کنند.

 

یادداشت:محمدرضا بهرامی