لزوم راه‌اندازی گروه‌های جهادی تخصصی در ادارات مازندران

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، مجیدرضا شعبانی در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان که در سالن همایش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال برگزار شد، با اشاره به  راه اندازی هیأت‌های اندیشه ورز در پایگاه های مقاومت، گفت: بسیج ادارات نسبت به حل موانع پیش‌روی دستگاه اجرایی در رسیدن به تکامل سازمانی و حل مشکلات مردم اقدام کند.

شعبانی با بیان اینکه  بسیج اداره وضعیت و امکان سنجی سازمانی خود نسبت به شناسایی و معرفی عرصه‌های خدمت رسانی به مردم را فراهم کند تا مردم به حقوق و وظایف خود بیشتر آگاه شوند، افزود: اجرای کار‌های تحولی در عرصه‌های فرهنگی، معنویت افزایی، رضایتمندی ارباب رجوع و بالارفتن بهره وری سازمانی بر اساس نیازمندی جامعه هدف و اهداف سازمانی است.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر شناسایی قوانین و مقررات دست و پاگیر اضافه کرد: فرماندهان و مسئولان بسیج به روان سازی و سرعت بخشی ارائه خدمات در عرصه‌های اقتصادی و تولیدی از طریق سلسله مراتب سازمانی، مجموعه دولت و استانداری و از طریق نمایندگان مجلس نسبت به ارائه پیشنهاد‌های مناسب و کاربردی جهت پیگیری و اصلاح آن اقدام کنند.

شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود  تصریح کرد: هر اداره‌ای حداقل یک گروه جهادی عمومی یا تخصصی را با نام یک شهید راه اندازی و نسبت به ارائه میز‌های خدمت جهادی و دیگر عرصه‌های آسیب جامعه در پیش بگیرد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا تاکید کرد: بسیج در اداره بایستی مطالبه‌گر، پیشنهاد دهنده، همراه و مسئولیت پذیر باشد.

شعبانی در ادامه با اشاره به حمله سایبری دشمنان در خرابکاری سامانه‌های شرکت نفت هم گفت: هوشیاری همه ارکان تاثیرگذار و تمامی کارکنان ضرورت دارد و  از زحمات رسانه ملی و اقدامات جهادی و عملیاتی مدیران، کارشناسان و بسیجیان مجموعه شرکت نفت در راه اندازی سامانه‌های جایگاه‌های سوخت قدردانی می کنم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در پایان سخنان خود به احیاء ارزش‌های اسلامی همانند اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر و مناسبت‌های ملی و مذهبی در ادارات هم اشاره کرد و افزود: استفاده از فضای مجازی در ترویج دین و فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، تحقق دولت اسلامی، عملکرد سازمانی و از جمله مواردی است که فرماندهان باید به آن توجه داشته باشند.