بن‌بست والیبالیست‌ های هورسان و برکناری سکاندار

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، مدیرعامل باشگاه هورسان رامسر طی گفگویی با خبرنگار ما گفت: نتایج به دست آمده در ۵ هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال به گونه‌ای بود که ما چاره‌ای جز برکناری سکاندار نداشتیم.

بهرام گلعلی پور افزود: بعد از بازی هفته پنجم متوجه شدیم که تیم به بن بست خورده است چرا که هر کاری کردیم نتوانستیم باخت را به برد تبدیل کنیم، شب گذشته بعد از این که پنجمین شکست‌مان رقم خورد تشکیل جلسه دادیم وبرای ادامه راه برنامه‌ریزی کردیم.

وی گفت: فرشاد سعیدی سرمربی تیم پیشنهاد تغییر سکاندار را داد و بعد از بررسی‌های بسیار به این نتیجه رسیدیم که به جای وی از مسعود آرمات به عنوان سکاندار استفاده کنیم البته هنوز سعیدی بعنوان مشاور در کنار تیم حضور دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هورسان رامسر در خصوص قطع همکاری با ۲ بازیکن این تیم اظهارداشت: در جلسه‌ای که بعد از باخت هفته سوم تشکیل دادیم، بصورت توافقی با امین علوی و بهزاد حیدرشاهی قرارداد همکاری‌مان را فسخ کردیم.

گلعلی پور گفت: امیدوارم مشکل تیم در نتیجه‌گرفتن حل شود، من به عنوان مدیرعامل باشگاه همکاری لازم را انجام دادم حتی مبلغ قرارداد‌های بازیکنان را براساس برنامه تسویه کرده‌ایم و هیچ یک از آن‌ها مشکل مالی ندارند.

وی افزود: امیدوارم با تغییرات انجام شده تیم از هفته آینده بتواند روی نوار برد قرار بگیرد، ما پیش از آغاز فصل هدف‌مان راهیابی به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بود، اما با توجه به نتایج کسب شده و وضعیت موجود هم اکنون به دنبال قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر هستیم.

تیم والیبال هورسان رامسر تا پایان هفته پنجم با کسب ۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی ایستاده است.