پروژه شهر هوشمند رامسر در اولویت فناوری اطلاعات مازندران

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، سید مصطفی فلاح مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در جلسه بررسی وضعیت ارتباطی رامسر در محل فرمانداری شهرستان، ضمن تشریح برنامه های مختلف وزارت ارتباطات جهت اجرای پروژه های دولت در حوزه های ارتباطات ثابت و همراه گفت : مهمترین هدف این اداره کل پیگیری اجرای پروژه های دولت و تحقق مطالبات مردم شریف استان و برنامه ریزی جهت توسعه و ارتقاء کیفیت خدمات ارتباطی می باشد.

وی افزود : طی سال گذشته با تلاشهای صورت گرفته در استان، پروژه های ارتباطی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و ۳۵ روستای شهرستان رامسر نیز به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی در ادامه با اشاره به مصوبه هیات دولت در خصوص شهر هوشمند رامسر اظهار کرد: شهر رامسر دارای ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی است و می بایست برنامه ریزی های لازم با همکاری شورای شهر، شهرداری، فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات معطوف به تسریع و تسهیل در اجرای این پروژه مهم باشد.

فلاح گفت: این پروژه علاوه بر مدیریت شهری اثر مستقیم بر اشتغال زایی، بهره برداری از فرصت های گردشگری و شکوفایی در زمینه تولیدات بخش کشاورزی را نیز به همراه خواهد داشت.

گفتنی است این جلسه با حضور آزاد فرماندار رامسر ،شهردار رامسر ، رئیس مخابرات شهرستان و چند تن از فعالین حوزه ICT برگزار شد.