ولایت‌مداری عامل پیروزی‌ها و شاخصه برون‌‌رفت از فتنه‌هاست

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، سردار علی اکبرنژاد در گردهمایی یاد یاران و تجلیل از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: مالک اشتر زمان ما سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به ما توصیه کرده است که باید به این بلوغ برسیم که نباید دیده شویم؛ آنکس که باید ببیند؛ می‌بیند و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مصداق بارز این کلام هستند.

وی افزود: آن چیزی که ما را در میدان هشت سال دفاع مقدس پیروز کرد؛ سلاح و تجهیزات نبود بلکه ایمان به خدا، ایثار، رشادت، پرچم امام حسین (ع)، رهبری امام (ره) و همراهی عزتمندانه مردم عزیز ما بود.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه در عملیات‌های متعدد خدا و امداد الهی را با تمام وجود در سال‌های جنگ نظاره کردیم، تصریح کرد: اگر نگاه کارشناسانه نظامی و دفاعی را بنگریم باید در بسیاری از میدان‌های هشت سال دفاع مقدس عرصه را خالی می‌کردیم اما می‌بینیم که یک گردان با ۱۰ رزمنده در مقابل دشمن ایستاد و اجازه تصرف خاک و نظام اسلامی ما را ندادند.

اکبرنژاد تاکید کرد: عزت ایران اسلامی و توسعه و پیشرفت امروزمان با همه فشارها و تحریم‌ها  مرهون ایستادگی‌ها، مقاومت‌ها و ایمان به خدا رزمندگان در دوران مختلف نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید بدانیم که تجهیزات نظامی و دفاعی ضروری است اما مهمتر از آن ایمان و اعتقاد به خدا و ولایتمداری است که می تواند ما را در عرصه های مختلف پیروز کند.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به توطئه‌های دشمنان و استکبار در سال‌های متمادی پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی همچون ۹ دی ۸۸ و برچیدن بساط فتنه‌گران اقدامی الهی بود که نشأت گرفته از ولایتمداری و دینداری مردم ایران اسلامی است.

اکبرنژاد در پایان گفت: امروز انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی جایگاهی ارزشمند و عزت‌مندانه دارد و قطعاً با بصیرت و ولایتمداری تمدن نوین اسلامی و‌ اتصال این حکومت به حکومت عدل حضرت حجت عج تحقق پیدا می‌کند.