پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 29 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22977
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۴ مهر, ۱۴۰۰ - ۰۴:۱۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    راه و رسم شهدا سرلوحه کار مسئولان باشد/زندگی شهدا بهترین الگو برای جوانان

    فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه مسئولین باید راه و رسم شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: داستان‌ها و روایت‌های شهدا را باید برای مسئولین گفت که بدانند چگونه خدمتگزار مردم باشند، باید بدانند اگر این مردم نباشند، یک لحظه هم نمی‌توانیم و ما امروز مدیون مردم هستیم.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ؛ سردار سیاوش مسلمی در بیست هفتمین یادواره شهدای نیاک آمل با محوریت شهید جانباز ناصر یزدانی‌نیاکی اظهار کرد: هر جا که به بسیجی و بر روحیات بسیجان تیکه کردیم مانند هشت سال دفاع مقدس با سربلندی گذراندیم شرایطی که ۳۵ کشور در مقابلمان بودند و با به‌روزترین و تمام امکانات بودند اما با تمام وجودشان در برابر همه امکانات ایستادند.

    وی افزود: امروز دشمن با ادوات جنگی وارد نمی‌شود بلکه از طریق فضای مجازی و ابزاری مانند گوشی فکر را نسبت به انقلاب عوض می‌کند، باورهایش را ارزش هایش را، هنجارهای دینی را عوض می‌کند.

    فرمانده سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: اگر تا دیروز بی‌حجابی و برهنه بودن ناهنجاری محسوب می‌شد، این روزها لباس‌های بدن‌نما هنجار شده است، امروز کسی که حجاب فاطمه زهرا (س) را دارد ناهنجار محسوب می‌شود.

    مسلمی تغییر هنجارها را از فعالیت‌های جنگ نرم دشمن دانست و خاطرنشان کرد: چیزهایی که دیروز پسندیده نمی‌شد، امروز تبدیل به هنجار شده است، برای از بین بردن عشق به ولایت و عشق به میهن فعالیت‌هایی که ارزش‌های دینی ما را از بین ببرند؛ هدف کار قرار دادند.

    وی با تاکید اینکه دشمن برای از بین بردن یک نظام به سه چیز حمله می‌کند، گفت: نظام خانواده و جایگاه مادر، نظام آموزشی و جایگاه معلم را از بین می‌برند و در نهایت موضوع نظام و الگوهای آن کشور را از بین می‌برند.

    فرمانده سپاه کربلا مازندران ادامه داد: جوانان امروز الگو  ندارند، شهدا الگویشان نیست، چیزی هم از ائمه معصومین نمی‌دانند تا الگویشان شود، پدر و مادرها هم معتقد نیستند.

    مسلمی اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ما را بسیجیان پیش بردند و امروز نیز با وجود کرونا در واکسیناسیون و کمک به بیماران کرونایی تمام تلاش خود را کردند.

    وی تصریح کرد: برای اینکه استاندار، فرماندار، بخشدار و یا هر مسئولیت دیگری در جامعه داشته باشید باید بدانید که این وظیفه سنگینی است که بعدها از ما می‌پرسند  برای حفظ ارزش‌های اسلامی چه کردیم، امروز وظیفه سنگینی نسبت به انقلاب و خانواده شهدا داریم، جانبازی است که ۳۵ سال به روی تخت دراز کشیده  و فقط می‌تواند پلک بزند و یا خانم ایثارگری که جانباز ۷۰ درصدش را نگهداری می‌کند، باید به همه این‌ها پاسخگو باشیم.

    فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان از شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید نیاکی یاد کرد و گفت: اعمال شهید باعث خواهد شد که شهادت قسمتش شود، برای این انقلاب، خاک و کشورش حتی بیشتر از عزیزانش توجه کند، چیزی که باید بر سر ادارات، نهادها نوشت این است که شرط شهید شدن شهید ماندن است.

    برچسب ها :