پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22783
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ شهریور, ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    رشد ۶۰درصدی مسافران هوایی در مازندران

    مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت:در پنج ماه امسال منتهی به پایان مردادماه، در مجموع در فرودگاه های استان، تعداد ۱۳۱ هزار و ۶۹۸ مسافر در قالب دو هزار و ۱۵۸ پرواز اعزام و پذیرش شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، سعداله وطنخواه با بیان اینکه در پنج ماه امسال منتهی به پایان مردادماه، در مجموع در فرودگاه های استان، تعداد ۱۳۱ هزار و ۶۹۸ مسافر در قالب دو هزار و ۱۵۸ پرواز اعزام و پذیرش شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

    مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران به آمار پروازی فرودگاه شهدای ساری اشاره کرد و افزود: در مدت مذکور تعداد ۱۱۳ هزار و ۸۸۴ مسافر در قالب هزار و ۷۱۲ پرواز در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده که از نظر پرواز ۹۱ درصد و از نظر تعداد مسافر ۸۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد نشان می‌دهد.

    وطن خواه به کاهش پروازها در فرودگاه شهدای نوشهر اشاره کرد و افزود: به جهت شرایط خاص کرونا به ویژه در غرب استان، آمار نشان از اقبال کمتر مردم به مسافرت هوایی در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر داشته و در مجموع در فرودگاه شهدای نوشهر تعداد ۶ هزار و ۶۱۲ مسافر در قالب دو هزار و ۱۲۴ پرواز که رشد ۵ درصدی در تعداد مسافر و منفی ۱۰ درصدی در آمار پروازها را در پی داشته است.

    مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: همچنین در این مدت در فرودگاه شهدای رامسر تعداد ۱۱ هزار و ۶۸۸ مسافر در قالب ۳۲۲ پرواز اعزام و پذیرش شده که از نظر تعداد پرواز رشد یک درصدی و از نظر مسافر رشد منفی ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاههای مازندران،مدیرکل فرودگاه‌های استان اظهار امیدواری کرد، با عبوراز شرایط کرونا شاهد رشد مجدد پروازها در فرودگاه‌های استان به ویژه در فرودگاه‌های نوشهر و رامسر باشیم.

    برچسب ها :