افزایش کارآمدی بسیج در میدان خدمت به مردم

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، مجیدرضا شعبانی در آیین تجلیل از امدادگران و نجاتگران برتر  جمعیت هلال احمر مازندران که با حضور فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران و با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های فرهنگی، بصیرتی و معرفتی بسیج ادارات با هدف تربیت نیروی تراز انقلاب برای افزایش کارآمدی و اثرگذاری در میدان خدمت رسانی بهتر به مردم است.

وی افزود: در مشاغلی که مرتبط با نجات جان انسان ها است ، فعالیت‌ها  باید فوری و جهادی باشد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا مازندران بیان کرد: با اجرای برنامه های توانمندسازی خودامدادی و دگرامدادی جمعیت کل ایران اسلامی باید مانند، جمعیت سازمان هلال احمر باشد .

شعبانی خاطر نشان کرد: آماده باش ها و رزمایش ها میزان آمادگی نیروهای عملیاتی را در میدان عمل بالا می برد و بسیج باید این آموزش‌ها را در سازمان ها و ادارات، بازار و اقشار مختلف مردم به صورت مستمر گسترش دهد تا آمادگی مردم در مواجهه با حوادث و اتفاقات افزایش یابد.

وی با قدردانی از زحمات  کارمندان هلال احمر استان گفت: این  امدادگران و نجاتگران با روحیه بسیجی و جهادی در همه  روزهای سخت ، مانند برف ، سیل ،زلزله و کرونا فداکاری و جانفشانی میکنند و در کنار مردم آسیب دیده  هستند.

غلامعلی فخاری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران نیز با تمجید از فرهنگ بسیجی گفت: فرهنگ بسیجی فرهنگ خدمت بی منت به مردم است و ترویج این فرهنگ و التزام به مفاهیم عمیق آن می تواند جامعه را بیمه نماید و از دامنه مشکلات بکاهد.

وی فرهنگ سازمانی جمعیت هلال احمر را مصداق بارز فرهنگ بسیجی و کمک خالصانه به همنوعان نیازمند دانست و گفت: باید با الگوسازی و ترویج عملی تفکر بسیجی ، از فشارهای موجود بر خانواده های آسیب پذیر بکاهیم.

فخاری بسیج را خادم واقعی مردم و نماد تفکر دین مبین اسلام برشمرد و بر ضرورت توسعه خدمات به همنوعان نیازمند از طریق هم افزایی تاکید کرد.