روز پرکار افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های زیرساختی در رامسر

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، سه شنبه ۹ شهریور ماه ۱۴۰۰ شهرستان رامسر میزبان وزیر ورزش و جوانان ، استاندار مازندران، نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیر کل منابع طبیعی و جمعی از مسولان بود.

دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در گلزار شهدای بهشت زینبیه رامسر با همراهی استاندار مازندران، نماینده مجلس شورای اسلامی ، مدیر کل ورزش و جوانان و فرماندار شهرستان رامسر با نثار گل با آرمان های شهدا تجدید بیعت نمودند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با حضور در مزار زنده یاد دکتر پورکاظمی در رامسر رییس فقید فدراسیون پزشکی ورزشی یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

در ادامه وزیر ورزش و جوانان از سالن ورزشی و زمین فوتبال شهید صدر سادات شهر بازدید نمودند.

سالن شهید صدر حاصل پیگیری های مستمر نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان رامسر بوده است که به سالنی درخور شان برای تیم لیگ برتری هورسان آماده شد.

به گفته محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر، سالن ورزشی شهید صدر سادات شهر سالن تمرینی و مسابقات تیم لیگ برتری والیبال هورسان است برای گرمایش و کف پوش این سالن به یک و نیم میلیارد تومان اعتبار نیاز است ؛ همچنین بهسازی و نوسازی زمین فوتبال شهید صدر و پیست دو میدانی و آماده سازی برای لیگ دسته سوم از وزیر درخواست شد.

برای بهسازی و نوسازی سالن ورزشی گالش محله آسیب دیده از سیل سال ۹۷ مبلغ یک میلیارد تومان مورد نیاز است که در سفر وزیر درخواست شد.

پس از افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر و کسب مجوز مرز هوایی و همچنین انتخاب فرودگاه رامسر به عنوان هاب هوانوردی شمال کشور و دیوارکشی و زیباسازی اطراف فرودگاه در ورودی شهرستان ، کلنگ ساخت و توسعه ترمینال فرودگاه رامسر با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع ، بهسازی ترمینال فعلی با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و توسعه اپرون فرودگاه (پارکینگ تعداد زیاد هواپیما) به مساحت ۵۰۰۰ متر با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های بزرگ و زیرساختی امروز بود که باحضور استاندار مازندران، نماینده مجلس شورای اسلامی و معاون شرکت فرودگاههای کشور انجام شد.

فرماندار شهرستان رامسر در ادامه تصریح نمود: اقدام عملی و زیرساختی دیگر در جهت پیشگیری از خسارات سیل و ایمن سازی رودخانه ها ، پروژه سد مشبک سرشاخه گیر حوزه منابع طبیعی و آبخیز داری در میجران رامسر با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال بود.

این پروژه جهت پیشگیری از خسارات سیل و ایمن سازی رودخانه ها به بهره برداری رسید.

پروژه های سدهای مشبک سرشاخه گیر نقش بسیار مهمی در کنترل سیلاب ها و جلوگیری از فرسایش خاک دارد.