پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22615
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲ شهریور, ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    قدردان فداکاری پزشکان متعهد و دلسوز هستیم/لزوم تسریع در روند واکسیناسیون

    فرمانده سپاه کربلا گفت: از خودگذشتگی و فداکاری پزشکان متعهد و دلسوز به ویژه در دوران مدیریت و مقابله با کرونا، بر کسی پوشیده نیست و با هیچ پاداشی جز اجر الهی قابل جبران نیست.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سردار سیاوش مسلمی همزمان با روز پزشک در بازدید از  بیمارستان ولایت شهرستان ساری که با هدف قدردانی از زحمات شبانه‌روزی پزشکان این بیمارستان که به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی در حوره درمان و مسائل مربوط به آن فعالیت می‌کنند انجام شد، اظهار کرد: قدردان زحمات کادر درمان این بیمارستان در جبهه مقابله با کرونا هستیم.

    فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: بیمارستان ولایت به‌واسطه اینکه متعلق به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، مراجعه‌کنندگان از نیازمندان و قشر متوسط به پایین دارد و پزشکانی که هم در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند در همه ایام و به‌خصوص روزهای کرونایی به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

    مسلمی با بیان اینکه در این بیمارستان در ماه گذشته حدود ۸ هزار مراجعه‌کننده ویزیت شدند، گفت: بزرگترین رکورد در طول راه‌اندازی این بیمارستان در ماه گذشته به ثبت رسید.

    وی امروزه با شیوع کرونا مردم شدیدا نیاز به پاسخگویی دارند، ابراز امیدواری کرد با تسریع روند واکسیناسیون کرونا این ویروس مهار و هم استانی های شریف در برابر این بیماری بیمه شوند.

    فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ️از خودگذشتگی و فداکاری پزشکان متعهد و دلسوز به ویژه در دوران مدیریت و مقابله با کرونا، بر کسی پوشیده نیست و با هیچ پاداشی جز اجر الهی قابل جبران نیست، گفت: ما هم وظیفه خودمان دانستیم با حضور در این مکان از خدمات شبانه‌روزی این عزیزان تشکر کنیم.

    برچسب ها :