پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22583
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۳۰ مرداد, ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    کابینه انتخابی رئیس‌جمهور تلفیقی از تجربه و جوان است/فرصت آزمون و خطا نداریم

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کابینه انتخابی رئیس‌جمهور تلفیقی از نفرات با تجربه و جوان است و در مجموع در بحث سنی، رضایت‌بخش است.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، علی بابایی کارنامی در گفت‌وگویی در پاسخ به این سوال که کلیت کابینه انتخابی رئیس جمهور را چگونه ارزیابی می‌کنید؛ اظهار کرد: لیست پیشنهادی وزرا در دست بررسی است و لذا تمامی رزومه‌ها و سوابق در مرحله اولیه بررسی توسط مجلس قرار دارد و قضاوت نهایی نمایندگان پس از اظهارنظر رسمی کمیسیون‌های مجلس از چند روز آینده وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

    نماینده مردم ساری و میاندورود در بهارستان، عنوان کرد: اما آن‌چیزی که اکنون می‌شود درباره آن اظهار نظر کرد این است در مجموع با توجه به نظراتی که نمایندگان داده‌اند، بنظر می‌رسد که به یک سرانجام خوب و تشکیل دولت مطلوب، بینجامد.

    این مسئول تاکید کرد: دولت کارآمد که یک آرزو و نقطه نهایی مطلوب است و هیچ دولتی نمی‌تواند کارآمد به  معنای واقعی باشد و دولت کارآمد، آرزوی تمامی ملت ایران است و لذا دولت کارآمد، جزو آرمان‌های مردم است که در این دولت شاهد تحقق این آرمان مردمی، باشیم.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، اذعان کرد: در حال حاضر، تلاش‌ها در دولت جدید به این سمت است که دولت کارآمد محقق شود و در این مسیر حرکت کند؛ باید بپذیریم که ما فرصت آزمون و خطا نداریم، لذا فهوای گفتمان گام دوم و تاکید مقام معظم رهبری در تشکیل دولت جوان، محقق شده است.

    نماینده مردم  ساری و میاندورود در بهارستان، تصریح کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری مبنی بر معدل سنی جوان در کابینه، خوشبختانه این امر محقق شده است و معدل سنی کابینه پیشنهادی حدود ۵۲ سال است؛ در حالیکه آخرین معدل سنی کابینه دولت در حدود ۶۸ سال بوده است.

    بابایی کارنامی، اعلام کرد: کابینه انتخابی رئیس‌جمهور تلفیقی از نفرات با تجربه و جوان است و در مجموع در بحث سنی، رضایت‌بخش است، اما کارآمدی و صلاحیت‌های بعدی هم اکنون در دست بررسی است که مجلس در تلاش است این اتفاق بیفتد.

    برچسب ها :