تمدید زمان ثبت نام مدارس مازندران

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، «علیرضا سعدی پور» گفت: دانش‌آموزانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به ثبت نام نشده‌اند بعد از تعطیلات کرونایی می‌توانند به مدارس مراجعه کنند.

وی افزود: ثبت نام دانش‌آموزان کلاس اولی در سامانه پادا و با حضور در مرکز سنجش آمادگی تحصیلی انجام خواهد شد و ثبت نام دانش‌آموزان پایه‌های هفتم و دهم طوری برنامه‌ریزی شده که با ارائه برگه‌های هدایت تحصیلی مشکل ثبت نام آن‌ها در سامانه برطرف شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه توسط مدرسه انجام می‌شود و نیازی به حضور خانواده‌ها به مدرسه نیست و نگرانی از این جهت برای خانواده‌ها وجود ندارد.

سعدی پور ادامه داد: برای دانش‌آموزان مدارس نمونه دولتی که نتیجه آزمون ورودی خود را هنوز دریافت نکرده‌اند و همچنین دانش‌آموزانی که در امتحانات خرداد پذیرفته نشده‌اند و باید در شهریور دوباره امتحان دهند، سهمیه‌ای برای ثبت نام در مدارس در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: درصورت لزوم، زمان ثبت‌نام در روزهای هفته و همچنین ساعات کاری مدارس افزایش می‌یابد تا ثبت‌نام همه دانش‌آموزان در شهریور به پایان برسد و دانش‌آموزی بدون مدرسه نماند.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛این مقام مسئول یادآور شد: دانش‌آموزانی که در دو سال تحصیلی گذشته به دلیل شرایط کرونایی از حضور در مدرسه خودداری کرده‌اند و بازمانده از تحصیل محسوب می‌شوند نیز امسال می‌توانند ثبت نام کنند.