پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22158
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۹ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال؛

    جنگ سرخ و طلایی در صدر و جدال فکری با استقلال

    هشت دیدار هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال به صورت همزمان آغاز می‌شوند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا، هفته بیست و هشتم لیگ برتر با برگزاری هشت دیدار همزمان خاتمه خواهد یافت که در مهم‌ترین بازی‌های امشب دو تیم ذوب‌آهن و نساجی در یکی از حساس ترین دیدارهای‌ این فصل‌شان مقابل هم قرار خواهند گرفت. همچنین دو تیم پرسپولیس و سپاهان باید در تبریز و مشهد به مصاف ماشین سازی و پدیده بروند. استقلالی‌ها نیز باید در ورزشگاه آزادی مقابل محمود فکری، سرمربی سابق خود قرار بگیرند.

    تمام دیدارهای امروز (سه‌شنبه) به صورت همزمان در ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه برگزار خواهد شد.

    ذوب‌آهن – نساجی/ جنگ بقا

    دو تیم چهاردهم و دوازدهم لیگ با وجود کسب نتایج مناسب در چند هفته اخیر اما همچنان جزو گزینه‌های سقوط به لیگ دسته یک هستند. ذوبی‌ها در حالی مقابل نساجی قرار می‌گیرند که در خانه باید بازی کنند و در صورت پیروزی مقابل قائم‌شهری‌ها، شانس خود را برای بقا افزایش خواهند داد. در مقابل، شاگردان ساکت الهامی پس از پیروزی مقابل پدیده مشهد و کسب نتایج خوب در چند هفته اخیر آماده‌اند تا با کسب امتیاز، بازی را به پایان برسانند تا خیال خود را برای ماندن در لیگ تا حدودی راحت کنند. باید کدام تیم در این جدال جذاب پیروز از زمین خارج خواهد شد.

    گل‌گهر سیرجان- سایپا/ قلعه‌نویی مقابل سایپای بحران زده

    شاگردان امیرقلعه‌نویی پس از صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی و به دست آوردن روحیه مضاعف پا به این مسابقه می‌گذارند. آخرین شایعات از سیرجان اخراج علیرضا حقیقی از این تیم بود که مدیران باشگاه این خبر را تکذیب کردند و باید دید این دروازه‌بان در لیست گل گهر برای دیدار با سایپا قرار می‌گیرد یا خیر. در مقابل سایپا پس از استعفا فراز کمالوند، بدون سرمربی باید مقابل گل‌گهر قرار بگیرد. آن‌ها در چهار دیدار آخر خود تنها یک امتیاز به دست آوردند و باوجود شرایط بحرانی این تیم، ماندن در لیگ بسیار سخت خواهد بود.

    استقلال – نفت مسجدسلیمان/ فکری مقابل شاگردان پیشین

    شاگردان فرهاد مجیدی با وجود پیروزی روحیه بخش در داربی، شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. آن‌ها به دلیل مشکلات مالی و بی اهمیتی مدیران باشگاه دست به اعتصاب و تعطیلی تمرینات زدند. استقلالی‌ها اکنون ۵۰ امتیازی و یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه آسیایی هستند اما با وجود حواشی اخیر چندان حال و روز خوشی ندارند. در مقابل نفت مسجدسلیمان در چند روز اخیر حواشی زیادی را تجربه کرده است. صحبت‌های فکری مبنی بر تبانی بازیکنانش، شکست‌های چند هفته اخیر و سقوط این تیم به رده‌های انتهایی جدول کار را برای نفتی‌ها سخت کرده است. نفتی‌ها باید از این دیدار امتیاز کسب کنند تا برای بقا امیدوار بمانند.

    آلومینیوم اراک – تراکتور/ دومین مصاف منصوریان مقابل تیم سابق

    اراکی‌ها با شکست مقابل گل‌گهر و حذف از جام حذفی پا به این مسابقات می‌گذارند اما آن‌ها در لیگ همچنان شانس برای کسب سهمیه آسیایی شانس دارند. منصوریان برای بار دوم مقابل تراکتور قرار می‌گیرد و یک بار در جام حذفی توانست این تیم را شکست دهد. آلومینیوم باید مقابل تراکتوری قرار بگیرد که هم امتیاز با فولاد در رده پنج قرار دارد. شاگردان فیروز کریمی در چهار دیدار گذشته خود پر فراز و نشیب ظاهر شدند و دو پیروزی و دو شکست را تجربه کردند اما در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند رقابت حساسی را با فولاد برای افزایش شانس سهمیه آسیایی داشته باشد.

    پدیده – سپاهان/ پدیده نیم فصل دوم مقابل شاگردان نویدکیا

    نیم فصل دوم برای رحمتی و شاگردانش خوش یمن بود و نسبت به نیم فصل اول عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشتند. پدیده در هفته‌های گذشته نشان داده به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد و این کار را برای شاگردان نویدکیا سخت خواهد کرد. سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ بیستم منتظر لغزش پرسپولیس است و می‌تواند با کسب پیروزی و شکست پرسپولیس به صدرجدول برگردد. آن‌ها در دیدار گذشته خود صنعت نفت را در هم کوبیدند تا نشان دهند چیزی برای قهرمانی کم ندارند. جدال دو تیمی که به راحتی باج نخواهند داد، باعث حساسیت بالای این دیدار شده است.

    صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان/ نبرد میانه جدولی‌ها

    مس رفسنجان در ۷ دیدار گذشته خود تنها یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده و متحمل پنج شکست شده است. ربیعی با وجود عملکرد پر فراز و نشیب تیمش در چند هفته اخیر اما می‌گوید برای بقای تیمش تلاش خواهد کرد و این تیم را در لیگ نگه می‌دارد. در مقابل صنعت نفت پس از شکست سنگین مقابل سپاهان باید در آبادان از مس میزبانی کند. صنعت نفت اکنون با ۳۳ امتیاز در رده دهم قرار دارد و جایگاه خود را در میانه جدول حفظ کرده و سقوط نخواهد کرد. پورموسوی می‌گوید در ادامه رقابت‌ها سعی خواهد کرد از جوانانش استفاده کند.

    ماشین سازی – پرسپولیس/ گل‌محمدی نمی‌خواهد امتیاز از دست دهد

    شاگردان علیرضا اکبرپور در چند هفته اخیر متفاوت‌تر از دیگر دیدارهای خود بازی کرده اند و مس رفسنجان را با سه گل شکست دادند و مقابل سپاهان و فولاد با کمترین اختلاف شکست خوردند. مدیران ماشین سازی برای شکست پرسپولیس پاداش خوبی را تعیین کرده‌اند تا انگیزه بازیکنانشان را بیشتر کنند و این می‌تواند کار را برای پرسپولیسی‌ها دشوار کند. همچنین گل محمدی و شاگردانش نمی‌خواهند در این دیدار امتیاز از دست دهند و برای کسب پیروزی در سه هفته باقی مانده تلاش خواهند کرد تا قهرمانی لیگ بیستم را به خود اختصاص دهند.

    پیکان – فولاد/ نکونام برد می‌خواهد

    فولاد خوزستان این روزها روی دور برد قرار دارد و در دیدار آخر خود توانست تیم مدعی سپاهان را از پیش رو بردارد و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند. آن‌ها اکنون با ۳۴ امتیاز در رده چهارم قرار دارند و برای حفظ این جایگاه نباید امتیاز از دست دهند. در مقابل پیکان در ۷ دیدار گذشته خود شکست نخورده و ۵ پیروزی و دو تساوی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است. تارتار امیدوار است این دیدار را هم با امتیاز از زمین خارج شود و نوار شکست ناپذیری تیمش را حذف کند. همین مساله کار را برای فولاد سخت خواهد کرد و باید دید کدام تیم می‌تواند موفق‌تر عمل کند.

    برچسب ها :