برپایی دورهمی ماشین‌های کلاسیک با جمعیت فراقرمز تا عدم توجه به‌ اصل ورزش

چاپ

به گزارش رامسرنوین ،بنا به گزارش واصله و ارسال تصاویر و فیلم های در دسترس؛دورهمی ماشین های کلاسیک و اسپرت زیر نظر هیئت موتور سواری و اتومبیلرانی شهرستان رامسر،در انتهای بلوار معلم برگزار شد.

برپایی یک همایش دورهمی ماشین بازان کلاسیک و اسپرت در وضعیتی به میزبانی شهرستان رامسر با مجوز از اداره ورزش و جوانان و ستاد کرونا برگزار شد که وضعیت فعلی این شهرستان طبق اعلام ستاد کرونا قرمز است.

گمان تان شاید نرود؛ولی حقیقت دارد رئیس شبکه بهداشت شهرستان رامسر با ارسال نامه مکتوب به اداره ورزش و جوانان این شهرستان اعلام به هشدار و تعطیلی باشگاه ها را برای چندمین دوره در فواصل مختلف در زمان حضور ویروس کووید ۱۹ داشته است.

حقیقتا ما انتظار چنین حقیقت تلخی را نمی کردیم که رئیس یک مجموعه آنهم در جایگاه شبکه بهداشت و عضو ارشد مجموعه ستاد کرونا با تصمیماتی بدور از عدم توجه به هشدارهای مکتوب شان؛رنگ رخساره برخی مجالس پر جمعیت را با زیر چشمی رد نماید!؟

حقیقتآ شرمسار شدیم؛وقتی می بینیم هیچ نهاد و ارگانی به فکر کادر درمان و سلامت مردم نیست!؟

وقتی شبکه بهداشت و مجموعه ستاد کرونا شهرستان دلشان تنها به دست نوشته ها و جلسات بی نتیجه و نهایتآ بی توجهی به تصمیمات خود خوش کرده اند، چطور می شود پای یک سهل انگاری را تنها به شهروندان و کاسبان و باشگاه داران و…نسبت داد.

هر از چند گاهی به مراتب هشدارهای کرونایی مسئولان؛ گوش بومی های منطقه را نجوا می دهد و استرس و نگرانی شان را بیشتر میکند و در انطرف تر شاهد صدور مجوزاتی هستیم که انگار جان مردم را به بازی گرفته اند و یا شاید فراموش کرده اند در مسئولیت شان چه سخنانی داشتند.

یادمان که نمی رود؛حدود ۴ ماه قبل درست زمانی که هشدار وضعیت قرمز در رامسر اعلام شد، رقابت کشتی نوجوانان قهرمانی اسیا با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از ۳۱استان کشور به مدت دو روز در اردوگاه شهید چمران انهم با تست مثبت ۱۷ کرونایی برگزار شد.

نکند رئیس شبکه بهداشت شهرستان؛بنا به گفته خودشان زلزله کرونایی در مجموعه چمران رامسر را فراموش کردند!

نکند سکوت رئیس اداره ورزش رامسر در این بخش فراموش شد!
نکند برخی مسئولان فراموش کردند و پای یک مصاحبه بعد از پایان مسابقه کشتی به بهانه بایکوت خبری بابت انتقاد به برگزاری یک ورزش نیامدند!؟

آقای فرماندار؛تبعیض در ورزش شهرستان رامسر یک ناکارامدی است که مجموعه اداره ورزش و مسئولان ذیربط طی جلساتی به نتیجه تلخ برگزاری دورهمی ماشین های کلاسیک و اسپرت آنهم با جمعیت بالا و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی رسیدند.

مگر می شود ؛رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر نگاه یک سویه شان را به برخی هیات ها و رشته ها داشته باشند؛نکند ایشان شرایط و وضعیت مربیان و باشگاه دارانی که بیش از یکسال خانه نشین شده اند را نمی ییند!

که اگر می بینند و بی توجه هستند و در مراسم دورهمی ماشین بازان در وضعیت قرمز و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی شرکت می کنند؛ حقیقتآ اخلاق ورزشی را فراموش کرده اند و این تبعیض ایشان در ورزش رامسر یک درد بزرگ برای علاقمندان به ورزش است که باید بدان تصمیم ایشان،توجه جدی شود.

راستی آقای مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران؛شما که خاک خورده زمین ورزشی هستید !آیا بنا ندارید قرنطینه سوزناک باشگاه ها را با مدیریت درست بردارید و سکوت جانکاه ورزشی ها را بکاهید.


نکند شما هم به تبعیض در ورزش یک استان دل خوش کرده اید و بدتان هم نمی اید این قطار به گل نشسته برخی رشته های ورزشی حرکت نکند…!؟

که اگر اینچنین تفکری داشته باشید باید سهم تان از ورزش یک مازندران را جدا کنید؛ تا با علم درست و نگاه همه جانبه در تصمیمات بیشتر و بهتر اندیشه ورزشی را رویت کنیم و اما مجدد برسیم پای یک درد و دل کوتاه باآقای فرماندار؛

شاید بد نباشد،علل اصلی صدور مجوز به برگزاری دورهمی ماشین های کلاسیک و اسپرت در وضعیت قرمز کرونایی در رامسر را در بیانیه ای اعلام نمایید؟

و اینکه بفرمایید تا چه زمانی شهروندان و کاسبان رامسری باید شاهد تبعیض تصمیمات ستاد کرونا این شهرستان باشند؟!

شاید بد نباشد؛بررسی نگاه به تبعیض در ادارات و ارگان ها و…بهتر و بیشتر و با قانون درست اجرایی شود.. اینجا قانون حقیقت ؛تبعیض اعلام شد به وقت تفکر جدی …