کاروان ایران در المپیک توکیو ثبت نام نهایی شد

چاپ

به گزارش رامسرنوین و به نقل از کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک ۲۰۲۰ توکیو که هم اکنون در محل برگزاری بازی‌ها حضور دارد پس از اتمام جلسه ثبت نام نهایی کاروان (DRM) گفت: این نشست حدود چهار ساعت و در دو بخش صبح و بعد از ظهر برگزار شد. ثبت نام اعضا، تحویل آپارتمان‌ها، وسایل نقلیه و تسویه حساب مالی انجام شد. مهمترین بخش جلسات صبح بررسی کلیه اطلاعات مربوط به ۶۶ ورزشکار اعزامی ایران بود که باید جزء به جزء بازبینی می شد. از چک کردن اطلاعات شخص مثل نام و نام خانوادگی تا اطلاعات تخصصی هر فرد شامل رشته و وزن و ساعات تمرینی و مسابقه هر کدام از اعضا تا ثبت نام آنان نهایی شد. خوشبختانه ثبت نام نهایی ۶۶ ورزشکار اعزامی و دیگر اعضای کاروان بدون مشکل انجام شد و تمامی اعضا مجوز حضور در بازی ها را دریافت کردند.

سجادی با اشاره به همکاری خوب میزبان و نظم مثال زدنی آنان در فعالیت ها تاکید کرد: ما برای حضور در این نشست و نهایی کردن اقدامات انجام شده طی ماه های گذشته بیش از سه نشست آنلاین چند ساعته با کمیته بین المللی المپیک و بیش از هفت نشست با ستاد برگزاری بازی ها داشتیم که خروجی آن در این جلسه پایانی باید بررسی و چک می شد. نشست بعد از ظهر هم نشستی توجیهی در خصوص امکانات اختصاصی به ایران بود که بعد از اتمام آن به همراه کادر سرپرستی بازدید از امکانات و تجهیزات دهکده به عمل آمد و در پایان واحدهای مربوط به اسکان کاروان ورزشی ایران با ۱۱۲ تخت را تحویلمان دادند.

سرپرست کاروان ایران در مورد امکانات نیز گفت: امکانات لازم برای ورزشکاران در حد استانداردی است که کمیته بین المللی المپیک تعریف کرد. تمام استانداردهای دهکده همانند دستورالعمل های کمیته بین المللی المپیک پیش بینی و تدارک دیده شده است. ضمن اینکه این تعداد تخت و اتاق با توجه به گردشی بودن ورود و خروج تیم های ایران کافی است و مشکلی از بابت اسکان نداریم. هر آنچه لازم بود تا برای حضور بدون دغدغه کاروان ورزشی ایران در بازیها صورت پذیرد خوشبختانه در اسرع وقت و با کنترل دقیق ستاد عالی مهیا شد و حال باید منتظر ورود تیم ها و رقابت نمایندگان شایسته ایران در این آوردگاه بزرگ باشیم.