پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 22015
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۴ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج و تردد روان در محورهای شمال/رشد آمار تردد جاده‌ای‌

    مدیر مرکز‌ مدیریت راه‌ها با اشاره به تردد روان در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ همچنین محورهای کندوان، فیروزکوه و هراز، از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از فارس ، علی اکبر آشوری در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: طبق اطلاعات ۲۳۰۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط و بیش از ۸۰۰ دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    * ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج  و تردد روان در جاده‌های شمال

    وی درباره وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت‌ همچنین محورهای کندوان، فیروزکوه و هراز در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

    مدیر مرکز‌ مدیریت راه‌ها از بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس خبر داد.

    آشوری با اشاره به بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل و گیلان، بیان کرد: در دیگر جاده‌های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

     * افزایش ۴ درصدی ترافیک راه‌ها در شبانه‌روز‌ گذشته

    وی گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد ‌از ۲۳۲۱ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۴ درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۴٫۷ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

    * انسداد ‌۶ جاده به دلیل کاهش ایمنی

    مدیر مرکز‌ مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر محور شهداد-نهبندان‌، محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان،  محور رباط پشت بادام-بیاضه در استان یزد، جاده پونل-خلخال، جاده خرم‌آباد-پل دختر و محور فرعی شمشک-دیزین، به دلیل کاهش ایمنی مسدود است.

    *‌ ۳ آزادراه ‌پرتردد‌‌ کشور در شبانه‌روز‌ گذشته

    آشوری تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه تهران-کرج‌ با ۱۴۱ هزار تردد، آزادراه کرج‌‌-تهران با ۱۳۶ هزار تردد و آزادراه کرج-قزوین با ۱۲۵ هزار تردد ثبت شد.

    برچسب ها :