پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21939
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    کمالوند:کنار گذاشتن ۴ بازیکن تصمیم هیات مدیره بود/برخی بازیکنان سایپا لیگ‌ برتری نیستند

    سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت:‌‌تیم ما بد بسته شده و برخی بازیکنانش شرایط بازی در لیگ برتر را ندارند .

    به گزارش رامسرنوین به نقل از فارس ، فراز کمالوند در گفت‌وگویی درباره کنار گذاشته شدن چهار بازیکن از تیم فوتبال سایپا پس از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: این موضوع تصمیم هیأت مدیره بود. البته نارضایتی من از عملکرد رضا جعفری، کورش ملکی، محسن مسلمان و مهرداد عبدی در تصمیم هیأت مدیره تأثیرگذار بود زیرا آنها از نتایج تیم ناراضی هستند. البته این چهار بازیکن را اخراج نکردیم بلکه از تمرینات کنار گذاشتیم و فعلاً در اختیار باشگاه هستند و اصلاً بحث اخراج در کار نیست.

    وی افزود: بدون این نفرات یک هفته تمرین می‌کنیم تا بازی با گل‌گهر به اتمام برسد پس از آن درباره آنها تصمیم‌گیری می‌کنیم.

    سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره انتقادات مطرح شده از خودش به دلیل کسب تنها پنج امتیاز از هفت بازی توضیح داد: این موضوع طبیعی است. روزی که به سایپا آمدم این تیم از هشت بازی آخرش فقط دو امتیاز گرفته بود و شرایطی بحرانی داشت. الان هم هرچه تلاش می‌کنیم به این دلیل که تیم در  ابتدای فصل بد بسته شد و طبق اطلاع من از لیست ابراهیم صادقی شاید یک درصد هم جذب نشدند، کارمان مشکل است. دوستانی که تیم را بستند برای سایپا شرایط خوبی ایجاد نکردند.

    کمالوند اضافه کرد: پتانسیل تیم سایپا بیشتر از این نیست که اکنون از آن استفاده می‌کنیم. درباره انتقادات هم باید بگویم ابزار کار ما بازیکنان هستند تعدادی از نفراتی که اکنون در سایپا حضور دارند شرایط بازی در لیگ برتر را ندارند.

    وی درباره اینکه آیا بدون شناخت از نفرات سایپا به این تیم آمده بود، عنوان کرد: اصلاً اینگونه نیست. اکنون هم به دنبال شانه خالی کردن از بار مسئولیت نیستم اما واقعیت این است تیم سایپا سال گذشته روز آخر و به دلیل شکست نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر ماند. تیمی که به این شکل در لیگ برتر ماندنی می‌شود، باید برای فصل بعدش فکر اساسی کرد که این کار انجام نشد. برخی بازیکنان خوبش مانند آرمان رمضانی، آرمین سهرابیان، خالد شفعی و … را هم از دست داد. در نیم فصل امسال هم محمدرضا سلیمانی در شرایطی که تیم مهاجم ندارد از سایپا رفت. ابراهیم صادقی برای این تیم خیلی زحمت کشید اما دچار همین مسائل شد. وقتی یک تیم پتانسیل ندارد هر، کسی را به عنوان مربی‌اش بگذارید تفاوت خاصی به وجود نمی‌آید.

    سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطرنشان کرد: مگر مربیان چند درصد با هم تفاوت دارند؟ شاید یک مربی تجربه‌اش بیشتر باشد و دیگری جوان‌تر باشد. مربی در آن سطح نمی‌تواند روی تیم بدون پتانسیل تأثیر بگذارد. وقتی به سایپا آمدم فقط ۱۰ بازی تا پایان فصل مانده بود و نمی‌توانستیم یارگیری کنیم. جذب بازیکن برای‌مان امکانپذیر نیست و ۶-۷ بازیکن مصدوم هم داشتیم. سه دفاع وسط سایپا یعنی طاها شریعتی، امید دره و فریبرز گرامی رباط صلیبی پاره کردند. این همه مشکلات روی دوش ما است و خودمان هم مستأصل شده‌ایم که چکار باید کنیم؟

    کمالوند درباره اینکه با ادامه این روند تا پایان فصل در سایپا ماندنی است و آیا امیدی به بقای این تیم در لیگ برتر وجود دارد، گفت:‌ تا آخرین لحظه می‌جنگم زیرا روحیه‌ام به این شکل است که پا پس نمی‌گذارم و انسان هم با امید زنده است. هنوز هم چیزی را از دست نداده‌ایم. سه بازی باقی مانده اما این مشکلات هم در سایپا وجود دارد مشکلات را از فصل گذشته گفتم که تیم چگونه ماند، به چه شکل بسته شد، سرمربی قبلی‌اش از هشت بازی فقط ۲ امتیاز گرفت و در نهایت هم با تغییر سرمربی‌اش اتفاق خاصی برای آن نیفتاد. این موارد نشان می‌دهد کار از جای دیگری ایراد دارد.

    وی درباره اینکه سایپا در هفته آینده باید به مصاف گل‌گهر برود و با توجه با انتقادات کادر فنی حریف نارنجی‌پوشان از عملکرد داوران در هفته‌های اخیر، نگران این بازی نیست، توضیح داد: اصلاً به این موارد فکر نمی‌کنم و خیلی وارد این فضا نمی‌شویم. داوران ما آدم‌های باشرفی هستند. باید از مرتضی منصوریان داور دیدار ما مقابل استقلال تشکر ویژه کنم. با اینکه دو بر صفر شکست خوردیم، وی بسیار خوب قضاوت کرد و تحت تأثیر نام استقلال قرار نگرفت و عملکرد خوبی داشت. داوران ما ممکن است اشتباه کنند اما خوب هستند. اشتباهات‌شان هم سهوی است و نگرانی از وضعیت داوری نداریم.

    سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه در سال‌های قبل هم که با کورش ملکی کار می‌کرد انتقاداتی را به این دروازه‌بان مطرح کرده بود، گفت: درباره بحث کوروش ملکی باید توضیح بدهم. درباره صحبت هایی که پس از بازی با استقلال داشتم، برخی دوستان مباحثی مثل تبانی را مطرح کردند که اصلا منظور من این حرف‌ها نبود. به دروازه‌بانم گفتم سمت چپ بپر اما این  کار را نکرد. امروز هم از او توضیح خواستم و گفتم چرا این کار را نکردی که کورش پاسخ داد به این دلیل که دو بازیکن استقلال یعنی احمد موسوی و ارسلان مطهری مشغول صحبت با هم بودند و می‌گفتند حرف مرا شنیده‌اند.  مدافع ما هم که صحبت دو بازیکن استقلال را شنیده بود این موضوع را به ملکی انتقال داد و چنین حالتی ایجاد شد.

    کمالوند افزود: خیلی نباید این موضوع را بزرگ کرد و بحثی نبود که از آن به عنوان تبانی نام ببریم. اکنون هم دلخوری ما از ملکی و دلیل قرار گرفتن نامش بین چهار بازیکن کنار گذاشته شده از تمرینات، به دلیل تمرد کردن از حرف سرمربی سایپا است. وقتی می‌گویم به سمت چپ بپر باید با مسئولیت من این کار را انجام می‌داد.

    وی درباره اهمیت دیدارهای نساجی و ذوب‌آهن در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در سرنوشت سایپا گفت: بیشتر روی تیم خودم زوم کردم. به هر صورت می‌دانم رقبا هم بازی‌های سختی دارند و به همین موضوع بسنده می‌کنم.

    سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه به نظر می‌رسد پس از تغییر رأی دیدار این تیم با پیکان همچنان بازیکنانش در شوک هستند، توضیح داد: آن رأی تأثیر روانی شدیدی روی تیم من گذاشت. تعجب می‌کنیم چگونه کمیته استیناف ۱۸۰ درصد حکم کمیته انضباطی را برگرداند.این موضوع یک شب قبل از بازی ذوب‌آهن تیم ما را در شوک فرو برد. هنوز هم بچه‌ها در آن شوک هستند البته احساس می‌کنم رای در دادگاه CAS تغییر می‌کند.

    برچسب ها :