پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21925
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۴:۲۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    استاندار مازندران:

    برای هیچ فرد متخلف و دستگیرشده‌ای حتی یک تماس نگرفتم/نسبت دادن «تالاب‌خوری» به بنده و فرزندم دروغ بود

    استاندار مازندران در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی برخورد با مدیران متخلف از سوی شما وجود دارد گفت: از طرف من مجاز هستید بروید از هر نهادی سوال کنید، من برای هیچ فرد متخلف و دستگیر شده‌ای حتی یک تماس هم نگرفتم.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، استاندار مازندران در واکنش به دستگیری یکی از مدیران ستادی استانداری به اتهام دریافت رشوه، سوءاستفاده از مقام دولتی و نگهداری مواد مخدراظهار کرد: اگر مدیری از یک مجموعه‌ای در یک بازه زمانی تخلف کرده نباید دستاویز شده و کل بدنه دستگاه زیر سوال برود.

    وی با اشاره به اینکه نظارت‌ها همچون گذشته با شدت بیشتری ادامه دارد، تصریح کرد: خودمان مطالبه‌گری می‌کنیم الان هم اعلام می‌کنیم عملکرد هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد با توجه بر حفظ آبرو و احترام و مستندات اعمال نظارت خواهد شد.

    استاندار مازندران یادآور شد: تجربه مدیریتی من این است که اکثر مدیران لایق با سختی‌های خاص در حال ارائه خدمت هستند، مردم عزیز هم فرق خادم و خائن را خوب می‌دانند، اجازه ندهیم که بی‌جهت اعتماد مردم از فرزندان این استان سلب شود، امروز یک مدیر با یک تفکر در یک جایگاه مدیریتی قرار دارد و فردا مدیر دیگری می‌آید.

    این مسئول با تاکید بر اینکه بی‌ملاحظه‌گی نباید باب شود، بیان کرد: اخلاق باید حتما در قلم و گفتار رعایت شود، اخبار را دیدیم حجمه‌ای که وارد شد، علت وارد آوردن این هجمه‌ها هم مشخص است، درج هرگونه اخبار توسط خبرنگاران در رسانه‌ها باید مورد بررسی قرار بگیرد چنانچه صحت ندارد مشخص شود اما اگر اصرار داشت و تکرار صورت گرفت در این شرایط با اوضاع روانی حاکم بر جامعه و لزوم ایجاد آرامش با او برخورد شود.

    حسین زادگان در پاسخ به این سوال که آیا آمادگی برخورد با مدیران متخلف از سوی شما وجود دارد گفت: از طرف من مجاز هستید بروید از هر نهادی سوال کنید، من برای هیچ فرد متخلف و دستگیر شده‌ای حتی یک تماس هم نگرفتم.

    وی ضمن تشکر از دوستان اداره کل اطلاعات و سپاه، یادآور شد: این عزیزان در زمان دستگیری مدیر متخلف در استانداری با ما تماس تلفنی برقرار کردند، باید حکم قضایی تایید می‌شد بنده درموردش سوال پرسیدم، ما هم از دستگاه‌ها مطالبه‌گری می‌کنیم و هم به مراقبت و صیانت از زیرمجموعه‌ها اقدام می‌کنیم.

    استاندار مازندران بیان کرد: بالاخره انسان جایزالخطاست ممکن است تخلفی کند هیچ فردی در این باره نمی‌تواند ادعا کند، ولی برخورد قاطع با متخلفان ضرورت دارد.

    این مسئول کرد: آیت الله رئیسی بیان کردند که فسادزدایی را از درون مجموعه خودم شروع کردم، خواهشم از رسانه‌های منصف، آزاده و متعلق به اخلاق انسانی و الهی این است که آن چیزی را که واقعیت دارد را شفاف بیان کنند و آن چیزی را هم که صحت ندارد را نگویند.

    حسین زادگان بیان کرد: در همین موضوع (تالاب نفتی فرح‌آباد) دو هفته قبل چند نفر در چند محور کار کردند، رفتند تهمت زدند که آقای استاندار با فرزندش تالاب‌خوری کردند بعد رفتند بررسی کردند دیدند خبر اشتباه بوده نه تنها غلط بوده بلکه در چند ماه گذشته حتی شهرداری می‌خواست تالاب را برای گسترش حوزه در مجموعه خود بیاورد نتوانست که موفق نشد.

    استاندار مازندران گفت: انتظار داشتم دوستان پس از بررسی ماجرای تالاب بگویند این بررسی‌ها صحت نداشته ولی نگفتند احتمالا فراموش کردند یا احساس می‌کردند نباید به این موضوع دامن زده شود، ولی واقعیت این است که این موضوع غلط و دروغ بود.

    وی خاطرنشان کرد: اخیرا یک کاریکاتوری توسط یکی از خبرنگارها منتشر شد با این محتوا که راس کار مبارزه با مواد مخدر استاندار است، بنده تایید نمی‌کنم به‌نظرم باید تذکر داده شود، چنانچه یک رفتاری قرار است اپیدمی و باب شود، آنوقت رسانه‌ها و خبرنگاران آزاده و مستقل هم در این فرآیند آسیب می‌بینند  چرا که برخی از خبرنگاران، خبرنگار نیستند.

    حسین زادگان گفت: حال درست است چون فضای مجازی فعال است طرف می‌تواند هر لحظه یک استوری بدهد، ولی بنده تاکید کردم به دستگاه نظارتی هم رسما ابلاغ کردم هر فردی از مدیری یا از بنده هر مطلبی میزند بررسی کنید اگر صحت داشته که هیچ اگر صحت نداشته و مستندات نداشته از او توضیح بخواهید تا فضای مجازی ما عاری از رفتارهای غیر اخلاقی شود.

    استاندار مازندران اضافه کرد: امروز شاید یک موضوعی زیر سوال برده شود فردا شاید نوبت افراد دیگر در جایگاه دیگری باشد، من این خواهش را از دوستان دارم این جابه‌جایی‌ها و دستگیری‌ها بدون سروصدا انجام می‌شود هیچ کس مصاحبه نکرده ولی همه می‌دانند ولی اینجا همه مردم همه چیز را میدانند که حقشان است و به نفع مدیران است و بین افراد متخلف و غیر متخلف راحت تفکیک قائل می‌شوند.

    برچسب ها :