پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Wednesday 24 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21900
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۶ تیر, ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸
  • شما اینجا هستید :یادداشت
  •   

    منتخبین شورا فصلی نو در همدلی و مشارکت مدنی رقم بزنند

    به گزارش رامسرنوین ، کارزار انتخابات دوره ششم شورای شهر رامسر به عقیده برخی آنگونه که باید چنگی به دل نمی زد ، از سویی عدم تایید صلاحیت برخی کاندیدا و حضور نیافتن بخشی از متعهدین متخصص سبب شد تا به هر سو شهروندان بار دیگر انتخاب های خود را تکرار کنند تا تلویحا اشاره […]

    به گزارش رامسرنوین ، کارزار انتخابات دوره ششم شورای شهر رامسر به عقیده برخی آنگونه که باید چنگی به دل نمی زد ، از سویی عدم تایید صلاحیت برخی کاندیدا و حضور نیافتن بخشی از متعهدین متخصص سبب شد تا به هر سو شهروندان بار دیگر انتخاب های خود را تکرار کنند تا تلویحا اشاره کرده باشند که گویا از وضع موجود راضی هستند و از سویی حضور اعضای جدید بیشتر از آرای منتخبین سابق شاید اشاره به این داشته باشد تسلیم به انتخابیم در حد وسع.

    ضمن تبریک و آرزوی بهروزی به آنانی که با همه توان های ظاهری و باطنی خود را به صندلی شورا رسانده اند به عنوان یک شهروند درخواست دارم فصلی نو در همدلی و مشارکت مدنی رقم بزنند چرا که حق شهروندان رامسر وعده های بر زمین مانده نیست. انتظار می رود با توجه به تعداد متخصصین و دانشجویان مقاطع تحصیلی عالیه کانون، کمیته و انجمن های تخصصی در حوزه های حقوقی ، عمرانی ، فرهنگی، ورزشی، بانوان و .. تشکیل داده و با اتفاق نظر و تشکیل اتاق های فکر به عنوان شهریاوران از ایده ها طرح و استعداد این جوانان در جهت رشد شهر و شهرستان استفاده شود.

    روی دیگر سخنم با آنانی است که هر چهار سال یکبار به طرز عجیبی دغدغه توسعه شهرستان پیدا می کنند و خود را به خیل کاندیدا می رسانند و آنانی که از حضور در این رقابت جا ماندن شهروندانی که بعد از اعلام منتخبین مجدد به خانه های خود برگشته و مشغول کار و زندگی عادی خود می شوند غافل از آنکه تا همین دیروز بود چند ماهی تمام خواب و خوراکشان کار برای توسعه شهرستان بوده است پیشنهاد می کنم اینبار واقعا نشان دهید که هدفتان خدمت خالصانه بوده است و اگر چیزی در دست برای معجزه گری دارید فرصت را غنیمت و دست یاری به سوی منتخبین دراز کنید چرا که یک دست صدا ندارد.

    حال که نه بزرگتری داریم که به فکر شهر و شهروندان بدون پر کردن جیب خود باشد و نه خبری از طرح توسعه و چشم انداز های خاص قطعا به رامسری آباد و توسعه یافته در شان شهروندان سخت کوش ان نمی رسیم مگر با همدلی وحدت و مشارکت اجتماعی.

    یادداشت : مجید قاسم کردی

    برچسب ها :