مهاجرانی: تصمیم اسکوچیچ عاقلانه بود/ طارمی و آزمون می‌توانند دروازه هر تیمی را باز کنند

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، حشمت مهاجرانی در گفت‌وگویی درباره پیروزی پرگل ایران مقابل کامبوج و کسب سه پیروزی از سه دیدار متوالی در آستانه بازی با عراق گفت: قبل از بازی با بحرین، بازیکنان و کادرفنی تیم ملی شدیدا تحت فشار بودند و احتیاج مبرمی به پیروزی مقابل این تیم داشتند تا به این شکل با خیال راحت‌تری به ادامه مسابقات بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: موقعی که برنامه‌ریزی خوبی داشته باشید، مطمئنا نتیجه خوب هم خواهید داشت. کادرفنی در ماه‌های گذشته تلاش زیادی کرد تا تیم‌ملی با شناخت بسیار بالا و برنامه‌ای مناسب در این رقابت‌ها حاضر شود. در نتیجه، سود این تلاش و کوشش را در این مسابقات شاهد بودیم.

سرمربی سابق تیم ملی به غیبت برخی از بازیکنان مانند آزمون، کنعانی‌زادگان، بیرانوند و … در این مسابقه اشاره کرد و گفت: کادرفنی تصمیم‌ خوب و عاقلانه‌ای برای دیدار با کامبوج داشت. در این دیدار به بازیکنانی که دارای کارت زرد بودند و امکان داشت مصاف با عراق را از دست بدهند استراحت داده شد که تصمیم درستی بود. از طرفی تعویض‌هایی انجام شد که فرصتی را در اختیار سایر بازیکنان تیم ملی قرار داد و از طرفی بازیکنان باتجربه‌تر مانند طارمی هم خسته نشدند.

مهاجرانی با بیان اینکه زدن دو گل با ۱۰ گل به کامبوج فرقی نداشت، گفت: در حال حاضر مسئله مهم برتری بر عراق و صدرنشینی در این گروه و راهیابی به مرحله سوم انتخابی جام جهانی است. بازیکنان ما تا به حال و به خصوص در برابر بحرین نشان دادند که باتجربه هستند و از نظر روحی و فیزیکی در شرایط عالی به سر می‌برند. شرایط روانی تیم ملی بعد از شکست دادن بحرین بهبود داشته و انتظار می‌رود تیم ملی مقابل عراق عملکرد بهتری را هم به نمایش بگذارد.

وی با ابراز امیداوری مبنی بر شکست عراق گفت: تیم ملی در شرایط خوبی است. من امیدوارم با قدرت به جنگ با عراق برویم و این تیم را شکست دهیم و با صعود به عنوان تیم صدرنشینی، به یک سال و نیم استرس خاتمه دهیم.

سرمربی سابق تیم ملی درباره عملکرد زوج آزمون – طارمی در خط حمله تیم ملی اظهار کرد: این دو نفر هماهنگی خوبی با هم داشتند، فضای حرکتی آنها در نیمه دوم بازی با بحرین بیشتر شد و ۳ گل به ثمر رساندند. آنها از بهترین‌های قاره آسیا هستند، طارمی و آزمون زوج خطرناکی را برای تیم ملی تشکیل داده‌اند که قادر هستند دروازه هر تیمی را باز کند.