پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21844
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ خرداد, ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر خبر داد:

    برگزاری مراسم یادواره شهدای دالخانی و تشییع شهید گمنام در رامسر

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامسر از برگزاری مراسم یادواره شهدای دالخانی و ترور و تشییع خاکسپاری شهید گمنام در محل یادمان هفت‌ شهیدان این شهرستان خبر داد.

    محمدرضا خمسیه در گفت‌و‌گو با رامسرنوین ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: همه ساله در ایام دهه سوم خرداد ماه به مناسبت سالروز ترور ناجوانمردانه ۷ تن از بسیجیان در جنگل دالخانی توسط منافقین کوردل به واسطه قدرشناسی از مقام شامخ شهدا و همچنین تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران مراسم یادبودی برگزار می‌شود.

    وی افزود: امسال همزمان با برگزاری مراسم یادواره شهدای دالخانی توفیقی شد تا در محضر شهدای گمنام باشیم و یک شهید گمنام در محل یادمان دالخانی خاکسپاری خواهد شد.

    فرمانده سپاه رامسر بیان کرد: ویژه برنامه های ستاد استقبال از شهید گمنام و همچنین یادواره شهدای دالخانی از روز چهارشنبه صبح همزمان با ورود شهید گمنام صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه ناحیه رامسر برگزار می‌شود.

    وی ادامه داد: عصر روز چهارشنبه ۱۹ خرداد از ساعت ۱۸ عصر شهید گمنام بصورت تشییع خودرویی از اردوگاه هفتم تیر به سمت مصلی جواد الائمه (ع) و در جوار دو شهید گمنام این مکان منتقل می‌شود و مراسم شب وداع نیز همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلی رامسر برگزار می‌شود.

    خمسیه اظهار کرد: روز پنج‌شنبه ۲۰ خرداد با اعزام پیکر مطهر شهید گمنام به منطقه یادمان شهدای دالخانی همزمان با برگزاری یادواره شهدای دالخانی و ترور شهرستان رامسر از ساعت ۱۶ عصر برنامه‌های معنوی و خاکسپاری به اجرا خواهد رسید.

    وی در پایان با قدردانی از حوزه‌ها و پایگاه مقاومت، هیئت‌ های مذهبی و موسسات و‌ مجموعه‌ های فرهنگی،دستگاه‌ های ادرای، شهرداری‌ ها و بخشداری‌ ها گفت: از همه خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان و آحاد مردم شهید پرور شهرستان رامسر دعوت بعمل می‌آوریم با حضور خود در این برنامه ها زینت بخش محفل شهدا باشند تا تجدید بیعتی مجدد با شهدا داشته باشیم که در آزمون بزرگ انتخابات که در ۲۸ خرداد برگزار می‌شود با مشارکت حداکثری و‌ انتخاب آگاهانه در مسیر اعتلای انقلاب اسلامی گام برداریم.

    برچسب ها :