پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21820
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ خرداد, ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رییس ستاد رییسی در رامسر:

    ایجاد نارضایتی بزرگترین خیانت به ایران است

    رئیس ستاد رئیسی در رامسر در افتتاح نخستین ستاد مردمی این کاندیدا در شهرستان گفت : ایجاد نارضایتی بزرگترین خیانت به ایران است.

    به گزارش رامسرنوین ، سینا میرصادقی رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رییسی کاندیدا ریاست جمهوری در آیین افتتاح نخستین ستاد مردمی این کاندیدا در شهرستان رامسر با بیان اینکه حمایت از اندیشه ها باید جایگزین حمایت از افراد شود اظهار داشت: آنهایی که برنامه ۱۰۰ روزه داشتند کشور را ۵۰ سال از آنچه که بود به عقب راندند و باعث نارضایتی در جامعه شدند و علاوه بر دغدغه کار و اشتغال و تورم و بیکاری که استخوان در گلو بود، به آن دغدغه تهیه روغن برای پخت و پز نیز اضافه کردند

    وی افزود: مشکل مسئولین کشور نداشتن برنامه نیست ، مشکل تفکر بیمار، عدم خودباوری و اعتماد به نسل جوان، عدم استقلال و عزت و عدم باور حقیقی به مکتب حاج قاسم است.

    رییس ستاد رییسی در رامسر با بیان اینکه مشکل کشور ما رخنه ی فسادهای کلان سازمان یافته است گفت: فساد در جریان چپ و راست سالهاست مانند موریانه مغز و استخوان اعتقاد و اعتماد مردم نجیب این کشور را جویده است که باید در هسته شکل گیری آنها با آن مقابله کرد.

    میرصادقی گفت: بزرگترین خیانت به ایران عزیز ایجاد نارضایتی سازمان یافته برای تزریق نا امیدی است که انصافا دولت مستقر در این زمینه کم نگذاشت.

    وی با تاکید بر اینکه ما با احدی از جریان های سیاسی چپ و راست عقد اخوت نبسته ایم گفت: چه بسیارند دوستانی از جریان اصلاحات در شهر ما که دغدغه مندانه پای اصول ایستاده و چه بسیار اصول گرایانی که از اصالت افتاده نیاز به اصلاح دارند.

    رییس ستاد رییسی با بیان اینکه اگر مردم رامسر به آیت الله رییسی رای اعتماد دهند از فردای شروع به کار دولت قطعا ما در صف اول مطالبه گری به نفع دغدغه مردم خواهیم بود ، گفت : برخی هنوز برای دست یابی به اهداف حزبی و و جناحی خود چشم به کسانی در مذاکرات وین بسته اند که دستشان به خون حاج قاسم آلوده است.

    برچسب ها :