پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Thursday 25 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 218
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۷ آبان, ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده
  •   

    مدیر کمیته امداد رامسر خبر داد:

    جمع‌آوری 47 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در رامسر

    مدیر کمیته امداد رامسر از جمع‌آوری 47 میلیارد ریال کمک‌های مردمی از سوی کمیته امداد در رامسر خبر داد.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، پرویز سرایی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های مددجوی کمیته امداد رامسر در 6 ماهه نخست سال‌جاری را حدود 47 میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: 23 میلیارد ریال وام خوداشتغالی از منابع بانکی و امدادی در سرفصل‌های کارانگیزی، توان‌افزایی و اشتغالزایی به 340 نفر پرداخت شد.

    وی کمک‌های اخذ شده از خیران و مردم نیکوکار شهرستان رامسر را نزدیک به 32 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این مبلغ شامل زکات مستحبی، دریافت وجوهات صدقات و خیرات است و سایر کمک‌هایی که از محل برگزاری جشن‌هایی نظیر جشن نیکوکاری، جشن عاطفه‌ها را شامل می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در ٦ ماهه نخست سال‌جاری به 2 هزار و ١٢٣نفر خدمات مشاوره و راهنمایی فردی داده شد، خاطرنشان کرد: کمک به بیماران در قالب طرح محسنین به 174 بیمار که در این طرح حدود 101 میلیون ریال مساعدت شد.

    مدیر کمیته امداد رامسر با اشاره به اینکه یک‌هزار و 574 خانوار مددجوی کمیته امداد رامسر بوده که شامل 2 هزار و 469 نفر است، گفت: همان‌طور که از نام کمیته امداد بر می‌آید تمام تلاش ما برای استقلال رساندن و خودکفایی افراد یا خانوارهای مددجوی کمیته امداد است که در این راستا کلاس‌های آموزشی برگزار شد.

    سرایی با اشاره به اینکه افراد مددجو پس از گذراندن دوره آموزشی فنی و حرفه‌ای و دریافت مدرک معتبر، وارد بازار کار می‌شوند، خاطرنشان کرد: تمام کوشش این نهاد بدون کمک و حضور مردم و خیران پیشرفت زیادی ندارد و نیازمند کمک و مساعدت مردم در ادامه این راه الهی هستیم.