پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21799
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۹ خرداد, ۱۴۰۰ - ۰۴:۵۶
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر:

    قتل جوان ۱۷ ساله با سلاح سرد در رامسر

    سرهنگ مجتبی خانپور سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رامسر از وقوع یک قتل و دستگیری قاتل کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین ، سرهنگ مجتبی خانپور در تشریح این خبر گفت : بامداد روز شنبه هشت خرداد ماه ۱۴۰۰ نزاع خونینی بین دو جوان از سوی اهالی یکی از محله های رامسر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

    به دنبال این خبر، بلافاصله مأموران گشت انتظامی راهی محل حادثه شدند و با بدن نیمه ‌جان جوان ۱۷ ساله که با ضربه چاقو زخمی شده بود، مواجه شدند.

    سرهنگ خانپور افزود : ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند این فرد از ناحیه گردن هدف اصابت و ضربه چاقو قرار گرفته و به سختی نفس‌ می‌کشد که بلافاصله با هماهنگی اورژانس ۱۱۵ فرد زخمی به بیمارستان منتقل شد که لحظاتی بعد در بیمارستان به‌علت شدت خون ریزی جان سپرد.

    سرپرست انتظامی شهرستان رامسر ادامه داد : با قتل پسر جوان موضوع به بازپرس کشیک اعلام شد و تحقیقات برای دستگیری عامل این نزاع خونین آغاز شد با حضور سریع چند گروه از پلیس های تخصصی و انجام اقدامات فنی و پلیسی قاتل شناسایی و در کمتر از ۱ ساعت عامل این نزاع مرگبار در مخفی‌ گاهش دستگیر شد و با انتقال قاتل به مقر انتظامی، متهم مورد بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت و اعتراف کرد درگیری و نزاع ما به دلیل مشاجره لفظی بود که منجر به قتل شد.

    این مسئول انتظامی در پایان گفت : داشتن هرگونه اختلاف با دیگران هیچ‌گاه دلیل موجهی برای افزایش تنش و ایجاد زمینه های درگیری با افراد نیست چرا که در این صورت ممکن است فرد به سبب عصبانیت لحظه‌ای دست به این گونه اقدامات مجرمانه و جبران ناپذیر بزند و علاوه بر گرفتن حق حیات از دیگری خود را نیز برای تمام عمر گرفتار زندان یا دیگر مجازات های سنگین این نوع جرایم کند.

    برچسب ها :