پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21756
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۳ اردیبهشت, ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    امام جمعه رامسر در خطبه های نماز عید فطر عنوان کرد:

    انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مظهر جمهوریت و اثرگذاری مردم در انتخاب سرنوشت کشور است

    حجت الاسلام تقی پور امام جمعه رامسر در خطبه های نماز عید فطر گفت:انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ مظهر جمهوریت و اثر گذاری مردم در انتخاب سرنوشت کشور است.

    به گزارش رامسرنوین ، حجت الاسلام تقی‌پور امام جمعه رامسر در خطبه های نماز عید فطر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: یک ماه بندگی، اطاعت و عبادت به درگاه خداوند توفیق ارزشمندی بود که نصیب همه ما شد و باید قدر این منزلت و جایگاه را با تقوا و پرهیزکاری برای خود حفظ و صیانت کنیم.

    وی افزود: یکی از شئون تقوا در جامعه اسلامی مشارکت و اثرگذاری در جریان‌سازی‌های سیاسی و اجتماعی است که ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از جمله این رویدادهای اثرگذار و جریان‌ساز در سرنوشت کشور است.

    امام جمعه رامسر بیان کرد: امنیت یک اکسیر با عظمتی است که جمهوری اسلامی و نیروهای جان بر کف ما با دادن خون و جان آن را به ارمغان آورده است و باید بدانیم که در همین روزها و ماه‌ها نیروهای انتظامی و نظامی و امنیتی ما برای حفظ این نعمت با عظمت در جای حای میهن اسلامی به شهادت رسیدند.

    وی با بیان اینکه اتفاقات تروریستی اخیر در افغانستان بسیار دردناک و غم انگیز بود تصریح کرد: کشتار و به شهادت رساندن دختران دانش آموزی که فقط در پی تحصیل بودند و هیچ اقدام امنیتی و یا مقابله ای نداشتند جز نشانه ضعف و بزدلی و زوال گروهک‌های تروریستی و اربابانشان همچون آمریکا، اسرائیل و عربستان مفهوم دیگری ندارد.

    وی با اشاره حوادث کربلا و اقدامات ضد امنیتی جبهه استکبار در سراسر منطقه بیان کرد: ایران اسلامی به شکرانه داشتن رهبری حکیم و بصیر و نیروهای جان بر کف و مقتدر چون کوهی استوار در این میدان با صلابت و امن در مسیر پیشرفت و تعالی گام بر می‌دارد.

    وی افزود: هر کجا آمریکا و استکبار قدم گذاشت جز ناامنی و تضییع حقوق ملت ها ثمره‌ای نداشت و باید این روشنگری برای آحاد مردم بوجود بیاید که وجود استبکار برای ما جز ضرر و خسارت فایده ای نخواهد داشت.

    وی تاکید کرد: همین رئیس جمهور فعلی آمریکا که به تازگی انتخاب شده است و برخی طرف های داخلی کشور ما نیز به او امید بسته بودند دیدیم که مجددا تحریم ها و خباثت ها بیشتر شد و بر همین اساس است که ما باید قدر خودمان را بدانیم و با دشمن شناسی که سیره مهمی در دین ما است راه و مسیر خود را ادامه دهیم.

    حجت الاسلام تقی‌پور با اشاره به اهانت‌ها و ظلم‌های رواشده بر ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: این دست اقدامات دست و پا زدن رژیم‌صهیونیستی در آستانه فروپاشی و اضمحلال باید دانست و اعلام میداریم که به امید پروردگار آزادی قدس نزدیک است.

    وی با بیان اینکه در ایام ثبت نام کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری هستیم تصریح کرد: ما باید مراقب خبرهای ضد و نقیض باشیم زیرا برخی اخبار امنیت را نشانه گرفته و اساس و منبع درستی ندارد.

    وی افزود: اخباری که افکار عمومی را متزلزل کند به شدت محکوم است زیرا در بسیاری از موارد روان مردم و جامعه را پریشان و لرزان میکند.

    امام جمعه رامسر اظهار کرد: اولا نباید هر خبری را خواند و نباید اگر خبری را خواندیم آن را صحیح بدانیم و ترتیب اثر دهیم و از سویی دیگر نباید هر خبری را نقل کرد زیرا در عصر حاضر که سرعت انتشار اخبار و رویدادها به شدت بالا است می‌بایست با دقت و صحت اخبار منعکس شوند.

    وی اضافه کرد: عده ای برای حیات سیاسی و با هدف افرایش مخاطبین حقیقی و مجازی خود دنبال خبرپراکنی با ذکر و نقل از منابع آگاه میکنند که قرآن در این راستا به پیامبر اکرم با تاکید میفرماید که با این نوع افراد باید برخورد قاطعانه کرد.

    حجت الاسلام تقی‌پور ادامه داد: در این روزها و در آستانه انتخابات شبهه مهندسی انتخابات را مجددا برخی ها بر سر زبان ها می آورند و نقطه آماج حملات خود را به رهبر معظم انقلاب دارند که رهبری در انتخاب افراد برای ریاست جمهوری نظر دارد که این بار می‌بینیم رهبر حکیم انقلاب فرمودند که بنده در این دوره و در پی مشورن و سوال برخی افراد برای آمدن یا نیامدن حتی کلمه نظری ندارم را هم بر زبان نیاوردم.

    وی در پایان گفت: برخی ها با اینچنین فضاسازی‌هایی در پی تضعیف انتخابات و مشارکت مردم هستند که این راهی که در پیش گرفتند نیز در راستای رسانه های بیگانه و مجموعه های معاند نظام اسلامی و مردم عزیز ما است که ان‌شاءالله به یاری خدا نقشه‌های شوم آنها منتج به شکست خواهد شد و پیروزی از آن مردم ایران اسلامی است.

    برچسب ها :