متلاشی شدن باند سارقین کابل های برق با بیش از ۵ فقره سرقت در رامسر

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، سرهنگ مجتبی خانپور جانشین فرمانده انتظامی رامسر طی گفتگویی به خبرنگار ما گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق ، کابل و تجهیزات مخابراتی انتقال برق در شهرستان‌ رامسر موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی طی چند هفته، کارآگاهان پلیس آگاهی و عوامل پاسگاه انتظامی سخت سر شهرستان رامسر سرانجام موفق شدند، رد باند حرفه‌ای ۳ نفره از سارقان سیم برق را در یکی از شهرستان های استان همجوار شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی رامسر بیان داشت : با شناسایی مخفیگاه متهمان و هماهنگی قضائی، ماموران انتظامی رامسر در عملیاتی غافلگیرانه در شب گذشته متهمان را در یکی از شهرستان های شرقی استان همجوار دستگیر کردند.

سرهنگ خانپور با اشاره به اعتراف سارقان و اعضای این باند به سرقت کابل و سیم برق،  گفت: این سارقین تاکنون به ۵ فقره سرقت کابل های برق در رامسر اعتراف کرده و یک خودرو که سارقین با آن اقدام به سرقت می‌کردند توقیف و مقداری اموال مسروقه کشف و ضبط شد.

جانشین رئیس پلیس شهرستان رامسر در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنها به مرجع قضائی خبر داد و افزود: برخورد با سارقان از اولویت‌های پلیس بوده و نقش همه دستگاه‌ها و مردم در کاهش و پیشگیری از سرقت در جامعه مهم و تعیین کننده است.