نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبان شورای شهر در هیئت نظارت امروز ابلاغ می‌شود

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر طی گفتگویی به خبرنگار ما گفت:براساس جدول زمان بندی ششمین دوره انتخابات شورای شهر نتیجه بررسی صلاحیت ها روز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه اعلام می گردد.

وی افزود :برابر قانون در این مرحله آن دسته از داوطلبان شورای شهر که رد صلاحیت می‌شوند، می‌توانند اعتراض خود را به هیئت نظارت استان به مدت ۴ روز از ۹لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه اعلام و داوطلبان شورای روستا می‌توانند اعتراض خود را به هیئت نظارت شهرستان تسلیم کنند.

فرماندار رامسر در خصوص تعداد کل ثبت نامی ها نیز اظهار داشت:تعداد کل ثبت نام شورای شهر رامسر ،کتالم و سادات شهر۵۵ نفربود که از این تعداد ۲۶ نفر در رامسر و۲۹ نفردرکتالم و سادات شهر ثبت نام و تعداد ۷ نفر نیز انصراف دادند.

ازاد همچنین افزود : پس از بررسی صلاحیت ها در هیات های اجرایی و نظارت تعداد ۳۰ نفر تایید که از این تعداد ۱۳ نفر در رامسر و۱۷ نفر درکتالم و سادات شهر صلاحیت آنها تایید شد.

وی در پایان گفت :برگزاری انتخابات در ۲۸ خرداد ماه و حضور مردم پای صندوق های آرا موجب اقتدار و عزتمندی نظام است و وظیفه ما مجریان برگزاری انتخاباتی قانونمند است.