پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 18 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21481
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۲
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    حدادی: واکسیناسیون عمومی باید به سرعت آغاز شود

    سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر یک از دستگاه های اجرایی که در زمینه ساخت واکسن داخلی و تهیه آن مسئولیتی بر عهده دارند باید با جدیت در این مسیر گام برداشته و به موقع واکسیناسیون عمومی آغاز شود.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، علی حدادی در گفت وگویی درباره اقداماتی که برای کنترل موج چهارم کرونا باید صورت گیرد، بیان کرد: بخشی از اقدامات که در این مقطع زمانی برای کنترل موج چهارم کرونا در کشور حائز اهمیت است به مردم باز می گردد که همان رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، استفاده صحیح از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی می باشد. مردم باید برای حفظ سلامتی خود و سایر افراد جامعه از رفتن به سفر و حضور در تجمعات پرهیز کرده و مصوبات ستاد کرونا را دنبال کنند.

    نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در ادامه اظهار کرد: اما اقداماتی که باید از سوی دولت انجام گیرد و در جلسه با وزیر بهداشت نیز تاکید شده است، در گام اول حمایت از ساخت واکسن داخلی است. با توجه به اینکه واکسیناسیون امروز یک نیاز ضروری است باید به سرعت فعال شود. هر یک از دستگاه های اجرایی که در زمینه ساخت واکسن و تهیه آن مسئولیتی بر عهده دارند باید با جدیت در این مسیر گام برداشته و به موقع واکسیناسیون عمومی آغاز شود.

    سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر مصوبات ستاد کرونا در خصوص هر استان باید با جدیت از سوی مسئولان استانی دنبال شود و مسئولان اجرایی وظایف خود را برای اجرای شیوه نامه های بهداشتی به موقع و به شکل صحیحی انجام دهند. ما از خدمات کادر درمانی کشور و پزشکان سپاس گزاریم و امید است با اجرای دقیق پروتکل ها این عزیزان را یاری کنیم.

    حدادی در پایان با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونای هندی در کشور، افزود: قطعا باید در تردد مسافر با کشورهای دیگر به ویژه هند و پاکستان با توجه به جهش ویروس در این کشور دقت شود. باید تصمیم جدی در این حوزه گرفته شود و مرزهای زمینی و هوایی کنترل و در صورت ورود مسافر نیز بحث قرنطینه جدی گرفته شود. باید نظارت واقعی در این حوزه اعمال شود.

    برچسب ها :