پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21479
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

    انتخاب آگاهانه جلوی خسارت‌ها را می گیرد / مدیریت صحنه انتخابات در دست مردم است

    مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، با تاکید براینکه با روحیه انقلابی می‌توان صحنه‌های بزرگی را خلق کرد، گفت:مردم می‌توانند با انتخاب درست از خسارت‌ها جلوگیری کنند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری در گفت و گویی با اشاره به انتخاب آگاهانه و مشارکت حداکثری در انتخابات، با بیان اینکه انتخابات پیش رو یک رویداد مهم در جمهوری اسلامی است، گفت: پدیده بزرگی به نام انتخابات در ماه‌ آینده رقم میخورد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که مورد توجه دشمنان انقلاب نیز هست؛ لذا اگر انتخاب درست و با حضور حداکثری صورت نگیرد، نظام دچار آسیب می‌شود.

    مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در گام دوم بسر می‌برد و لازمه رسیدن به افق انقلاب اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، در گرو انتخاب مدیری است که بتواند اهداف و منویات رهبر معظم انقلاب را اجرایی کند، افزود:  قطعا مدیر ضعیف، ناتوان، و ناکارآمد نه تنها نمی‌تواند در تحقق گام دوم انقلاب کاری انجام دهد بلکه کابینه ضعیف، ناامید کننده و ناکارآمد هم تشکیل می‌هد.

    حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود شاخص‌هایی هم برای انتخاب درست طبق بیانات رهبر معظم انقلاب مطرح کرد و گفت:هم حضور حداکثری مهم است و هم انتخاب اصلح. اما آنچه که امامین انقلاب برای ملاک انتخاب درست  مطرح کردند، در وهله اول ایمان  است.

    مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در همین رابطه توضیح داد: مدیری که بخاطر ضعف ایمان و نداشتن کفایت در مدیریت با داشتن اختیارات کلان نتواند  در مقابل فساد‌های خرد وکلان بایستد قطعا برای ملت ناامیدی ایجاد می‌کند.

    حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه  انقلاب اسلامی فقط متعلق به مردم ایران سلامی نیست بلکه شعاع انقلاب برای مردم دنیا نیز است، اضافه کرد: مستضعفان عالم و آن‌هایی که شیفته تفکر و شیوه نوین حکومت هستند حقیقتا از مدل حکومت اسلامی امام راحل که آن را احیا و تاسیس کرد، استقبال می‌کنند.

    مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر اینکه عدالت خواهی تصریح کرد: مدیری که در راس قوه اجرایی قرار میگیرد باید در میدان عدالتخوهی هم ورود پیدا کرده و آن را اجرا کند؛ لذا در شرایط کنونی مردم از تبعیض رنج می‌برند، چرا که عده‌ای در کشور غرق در سرمایه کلان هستند،   اما یک عده درفقر وضعف قرار دارند که این تبعیض ناامید کننده است.

    حجت الاسلام تسخیری شاخصه دوم انتخاب اصلح را مبارزه با فساد، برشمرد و گفت: مدیر اجرایی باید در زمینه مبارزه با فساد در زمینه‌های مالی، فرهنگی، مجازی، اقتصادی بویژه در مقابله با رانت خواران، اختلاس گران و کسانی که باعث ناامید کردن مردم می‌شوند، فعال بوده و کار انجام دهد.

    مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا روحیه انقلابی و جهادی را نیز از دیگر ویژگی‌های انتخاب اصلح دانست و ادامه داد:شخصی که میخواهد درحوزه اجرایی کار کند باید دارای روحیه و تفکر انقلابی باشد. چرا که یک مدیر انقلابی در وسط میدان است و در صحنه‌های مختلف همراه مردم و درد آشنای مردم است لذا این مدیر انقلابی برای اینکه مشکلات اقتصادی مردم را حل بکند چنین تفکری ندارد که بگوید عده‌ای زیر چرخ اقتصادی له بشوند تا بعضی‌ها به منافع مالی و مادی دست پیدا کنند.

    حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که اتکا به نیروی درونی و توانمندی‌های داخلی از دیگر ویژگی‌های مدیر اصلح است، خاطرنشان کرد: مدیر اجرایی باید اعتقاد داشته باشد که می‌تواند از ظرفیت‌های داخلی استفاده کرده و کار را پیش ببرد. یکی از این ظرفیت‌ها جوانان هستند که پای کار انقلاب هستند لذا یک مدیر جوان قدر ظرفیت جوانان را میداند و با انگیزه فراوان برای رفع مشکلات قدم بر می‌دارد.

    مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، افزود:  جهاد امید آفرینی باید در جامعه ایجاد شود.

    حجت الاسلام تسخیری در همین باره ادامه داد: با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که در کشوربود، شاهد بودیم که در عرصه‌های مختلف چه به صورت مستقیم و چه در جنگ‌های نیابتی انقلاب مورد تهدید قرار گرفت، اما جوانان در کنارفرماندهان و مدیران انقلابی ایستادند و دشمن را مایوس کردند لذا جوانان مدافع حرم آن زمانی که داعش و تکفیری قصد نابودی بشریت را داشتند تا منافع غربی‌ها تامین بشود، نه تنها مردم ایران را امیدوار بلکه مردم منطقه با هر تفکردینی و غیردینی را امیدوار و برای آن‌ها  امیدسازی کردند.

    مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا، با تاکید براینکه با روحیه انقلابی می‌توان صحنه‌های بزرگی را خلق کرد، گفت:مردم باید در انتخاب دقت داشته باشند لذا مدیریت صحنه انتخابات و حضور در دست مردم است و می‌بایست به صورت آگاهانه عمل کنند چرا که  بلندگو‌های امریکا و رژیم صهیونیستی و وابستگان آنان به دنبال فریب جامعه هستند لذا مردم می‌توانند با انتخاب درست از خسارت‌ها جلوگیری کنند.

    برچسب ها :