رامسری های نیکوکار بیش از ۵۱۲ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسر در جلسه با اصحاب رسانه گفت : ۹ هزار مشترک صندوق صدقات در این شهرستان هستند که سال گذشته ۵۱۲ میلیون و ۶۸۳ هزار تومان صدقه توسط مردم نیکوکار این شهرستان پرداخت شد.

وی با اشاره به طرح اکرام افزود : ۲۱۹۷ نفر حامی نیکوکار ، حمایت ۱۹۱ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین در این شهرستان را به عهده دارند و سال گذشته در بخش های مسکن ، معیشت ، درمان به فرزندان معنوی خود به ارزش ۵۴۶ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بصورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

رئیس کمیته امداد رامسر با بیان اینکه در سال گذشته به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان خدمات عمرانی ارائه شد ، تصریح کرد : این خدمات شامل خرید مسکن ، احداث و تکمیل مسکن ، ساخت سرویس بهداشتی و تعمیرات بوده است.

وی با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان گفت : ۱۲۲۷ نفر در رامسر کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات اشتغال ، فرهنگی ، درمانی ، معیشت و… این نهاد بهره‌مند هستند.

سرایی به بیان خدمات ارائه شده به دانش آموزان تحت حمایت پرداخت و افزود : سال گذشته با کمک خیران به ۱۰ نفر دانش آموز تحت حمایت متقاضی تبلت ، تبلت اهدا شد.

وی با تقدیر از همراهی همه رامسری های نیکوکار ، تاکید کرد : در سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی ، مشارکت خوبی از سوی مردم نوع دوست رامسر، خیران و مسئولان با این نهاد صورت گرفته است.

سرایی با تقدیر از اصحاب رسانه رامسر در همراهی با کمیته امداد شهرستان گفت : کار اصحاب رسانه اطلاع رسانی و شفاف سازی و اعتماد سازی از خدمات امداد به مردم است و هرچه اطلاع رسانی دقیق‌تر و سریع تر انجام شود.