پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21445
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر اعلام کرد:

    رامسری های نیکوکار بیش از ۵۱۲ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند

    رئیس کمیته امداد شهرستان رامسر از پرداخت بیش از ۵۱۲ میلیون تومان صدقه توسط مردم نیکوکار رامسر خبر داد.

    به گزارش رامسرنوین ، پرویز سرایی رئیس کمیته امداد رامسر در جلسه با اصحاب رسانه گفت : ۹ هزار مشترک صندوق صدقات در این شهرستان هستند که سال گذشته ۵۱۲ میلیون و ۶۸۳ هزار تومان صدقه توسط مردم نیکوکار این شهرستان پرداخت شد.

    وی با اشاره به طرح اکرام افزود : ۲۱۹۷ نفر حامی نیکوکار ، حمایت ۱۹۱ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین در این شهرستان را به عهده دارند و سال گذشته در بخش های مسکن ، معیشت ، درمان به فرزندان معنوی خود به ارزش ۵۴۶ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان بصورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

    رئیس کمیته امداد رامسر با بیان اینکه در سال گذشته به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان خدمات عمرانی ارائه شد ، تصریح کرد : این خدمات شامل خرید مسکن ، احداث و تکمیل مسکن ، ساخت سرویس بهداشتی و تعمیرات بوده است.

    وی با اشاره به دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان گفت : ۱۲۲۷ نفر در رامسر کمک معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات اشتغال ، فرهنگی ، درمانی ، معیشت و… این نهاد بهره‌مند هستند.

    سرایی به بیان خدمات ارائه شده به دانش آموزان تحت حمایت پرداخت و افزود : سال گذشته با کمک خیران به ۱۰ نفر دانش آموز تحت حمایت متقاضی تبلت ، تبلت اهدا شد.

    وی با تقدیر از همراهی همه رامسری های نیکوکار ، تاکید کرد : در سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی ، مشارکت خوبی از سوی مردم نوع دوست رامسر، خیران و مسئولان با این نهاد صورت گرفته است.

    سرایی با تقدیر از اصحاب رسانه رامسر در همراهی با کمیته امداد شهرستان گفت : کار اصحاب رسانه اطلاع رسانی و شفاف سازی و اعتماد سازی از خدمات امداد به مردم است و هرچه اطلاع رسانی دقیق‌تر و سریع تر انجام شود.

    برچسب ها :