کشف ۱۰ کیلو گرم ماده مخدر تریاک در رامسر

چاپ

به گزارش رامسرنوین ، جانشین فرمانده انتظامی رامسر از دستگیری دو مرد و یک زن قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۱۰ کیلو گرم تریاک در یک عملیات پیچیده و مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر و مامورین کلانتری ۱۲ مرکزی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی خانپور با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر ورود محموله قاچاق مواد مخدر توسط سه جوان قاچاقچی که دو نفر آنها مرد و یک نفر آنها زن بوده است و از یکی از استانهای جنوب غربی کشور قصد ورود ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک به شهرستان رامسر را داشتند ، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس پس از اطمینان از صحت موضوع، با دریافت سرنخ ها موفق به شناسایی متهمان شد، تصریح کرد: پس از شناسایی خودرو حامل مواد مخدر طی یک عملیات پیچیده و اطلاعاتی خودرو مورد نظر در یکی از معابر شهرستان در حالی که در ترافیک ایستاده بود توقیف شد و در بازرسی از خودروی پژو پارس این متهمان ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و مقداری سکه طلا و پول نقد که در کاپوت خودرو به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی رامسر با اشاره به معرفی دو آقا و یک خانم متهم به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را با سامانه ۱۱۰ پلیس در میان بگذارند