پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21282
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ فروردین, ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۵
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    رئیس شورای عالی استان‌ها مطرح کرد:

    لزوم ورود افراد توانمند برای خدمت به مردم در عرصه انتخابات شوراها

    رئیس شورای عالی استان‌ها بر لزوم ورود افراد توانمند برای خدمت به مردم در عرصه انتخابات شوراها تاکید کرد و افزود: از آنجایی که امانت‌داری کار بسیار سختی است، از کسانی که صلاحیت شوراها را تایید می‌کنند درخواست دارم که سابقه افراد را با جزئیات بررسی کنند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، علیرضا احمدی در گفتگویی با تاکید بر لزوم ورود افراد توانمند برای خدمت به مردم در عرصه انتخابات شوراها گفت: ما ۱۲۶ هزار عضو شورا در کشور داریم که اطلاعات جامع آنها را به صورت یک بانک اطلاعاتی در اختیار نداشتیم، اما امروز با وجود راه‌اندازی سامانه جامع شوراهای اسلامی سراسر کشور ما به این بانک اطلاعاتی دسترسی داریم و می‌توانیم به راحتی با اعضای شوراهای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران ارتباط برقرار کنیم.

    وی افزود: اولین توصیه من به نامزدهای انتخابات دوره ششم شوراها این است که اگر واقعا توانایی خدمتگذاری به مردم را دارند و متعهد و متخصص هستند وارد عرصه انتخابات شوند و اگر نیستند نه دنیای مردم را خراب کنند و نه آخرت خود را خراب کنند. از آنجایی که امانتداری کار بسیار سختی است از کسانی که صلاحیت شوراها را تایید می‌کنند درخواست دارم که سابقه افراد را با جزئیات بررسی کنند.

    رئیس شورای عالی استان‌ها با اشاره به ضرورت تهیه اطلس سرمایه‌گذاری در شهرها و روستاهای سراسر کشور گفت: ما پیگیر تهیه این اطلس هستیم تا بتوانیم ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرها و روستاهای سراسر کشور را شناسایی کرده و در اختیار سرمایه گذاران و علاقه‌مندان قرار دهیم تا با اتصال سرمایه‌گذار و فرصت سرمایه‌گذاری تحولی در زندگی مردم ایجاد کرده و جهش تولید که مدنظر مقام معظم رهبری است را به ثمر برسانیم.

    وی با اشاره با بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری صادر شده است، اظهار کرد: در این بیانیه به معنویت و اخلاق اشاره شده است و ما سعی کردیم با تاسی به این بیانیه بحث افزایش معنویت و اخلاق را در شوراهای سراسر کشور پیش بریم.

    برچسب ها :