پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 21267
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۰ فروردین, ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۹
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    معاون هواشناسی مازندران:

    ۱۳ فروردین هوای مازندران نیمه‌ابری است

    معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد روز جمعه ۱۳فروردین آسمان مازندران نیمه ابری و از اواخر وقت جمعه افزایش ابر داریم.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ ، احمد اسدی در گفت‌وگویی درباره آخرین وضعیت جوی مازندران، اظهار کرد: روز گذشته شاهد بارش نزولات آسمانی از غرب تا شرق استان هستیم.

    وی افزود: بارش‌ها در شهرها به صورت باران و در ارتفاعات همراه با بارش برف بود تا اواخر روز گذشته ادامه داشت.

    معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه‌های  هواشناسی، از بعدازظهر روز گذشته به تدریج از شدت بارش‌ها از سمت غرب استان کاسته شد.

    اسدی ادامه داد: از امروز در شهرهای ساحلی آسمانی نیمه ابری و گاهی همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات انتظار آسمانی صاف تا نیمه ابری داریم.

    وی بیان کرد: بیشترین میزان بارش برف در میان ایستگاه‌های هواشناسی استان به سیاه بیشه آلاشت با ۶ سانتیمتر اختصاص یافت.

    معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، عنوان کرد: بیشترین بارش‌ باران را نیز در گورخیل سوادکوه با ۶۰ میلیمتر، ارتفاعات رامسر با ۴۷ میلیمتر و پاشاکلای آمل با ۳۲ میلیمتر داشتیم.

    به گفته اسدی، دریا هم تا ۲۴ساعت آینده مواج و متلاطم است و برای فعالیت‌های دریایی مناسب نیست.

    معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این وضعیت جوی تا پنجشنبه ادامه دارد و در این مدت بارش قابل ملاحظه‌ای در استان نخواهیم داشت افزود: نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد روز جمعه ۱۳فروردین آسمان مازندران نیمه ابری و از اواخر وقت جمعه افزایش ابر داریم و در ارتفاعات نیز بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

    برچسب ها :