فضای مجازی میدان اصلی تبلیغات انتخابات ۱۴۰۰ باشد

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مازندران اظهار کرد: اعضای نظارت بر انتخابات باید بر نیت و انگیزه خود نیز نظارت و اشراف داشته باشند.

وی بیان کرد: شورای نگهبان در این وظیفه خطیر نظارت نیاز به مهارت و صداقت و جلب اعتماد دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: دشمنان داخل و خارج روی نظارت شورای نگهبان تبلیغات منفی داشته و افکار را مسموم  می دارند؛ خادم را خائن و خائن را خادم جلوه می‌دهند، شورای نگهبان نیاز به یک بازوی اطلاع‌رسانی قوی، مرتب و دقیق دارد تا در فضای مجازی و رسانه ملی و فضای واقعی زحمات نظارت را بیان کند.

محمدی لائینی تصریح کرد: همه احزاب، تشکل‌ها، گروه‌ها و رقبا و کاندیداها به‌خاطر ترمیمِ شکست های خود یک نهاد مقدس را خراب نکنند، سنگ بنا را دست نزنید؛ مصالح ملی و عامه این است که بازیگران در میدان سیاست نباید چهارچوب‌ها را دست بزنند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند مشارکت بالا و همگانی مردم در انتخابات باید برای همه مهم باشد، البته انتخاب اصلح در این حضور باید اولویت باشد، شرایط کرونایی را هم مسئولان اجرایی و نظارتی با راهکارهایی درست مدیریت کنند تا خبری از تجمعات سر صندوق‌ها نباشد.