اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام اولویت مازندران

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، مهدی رازجویان در جلسه ویدئوکنفرانسی با معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان مازندران اظهارکرد: معاونین عمرانی فرمانداری‌ها نظارت بیشتری بر اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان ‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام اولویت استان است بنابراین نظارت دقیق موجب تسریع عملیات اجرایی می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اولویت ‌بندی پروژه‌ها در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ گفت: معاونین عمرانی فرمانداری‌ ها باید با بررسی و پیگیری پروژه‌ها در این اولویت ‌بندی نقش ایفا کنند.

رازجویان تصریح کرد: مصوبات شورای اسلامی شهر در کمیته انطباق فرمانداری به صورت جامع مورد بررسی قرار گیرد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه معاونین عمرانی فرمانداران در راستای برگزاری جلسات و کارگروه‌های مربوطه مانند شورای ترافیک، اقدامات جدی‌تری داشته باشند، تصریح کرد: انتظار می‌رود معاونین عمرانی فرمانداری‌ها نسبت به مسائل شهرستان بی‌تفاوت نباشند و نقش پررنگی در اجرایی کردن سیاست‌های دولت داشته باشند.

رازجویان با تاکید بر اینکه مصوبات کارگروه‌ها باید در شهرستان‌ ها اجرایی شود، افزود: پیشگیری و مقابله با ساخت‌ و سازهای غیرمجاز جهت جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی، نظارت بر اجرای پروژه‌های عمرانی و جذب بیشتر اعتبارات، مدیریت پسماند و زباله در شهر و روستا در راستای اجرای طرح مازندران پاک، اجرای پروژه‌های مسکن مهر، مسکن طرح اقدام ملی و مسکن محرومین، احداث سراهای سنتی و صنایع دستی جهت معرفی آثار هنرمندان، نظارت بر احداث دقیق سرعت‌کاه در جاده‌ها و همچنین نظارت بر اجرای طرح میراث ماندگار (درختکاری) از جمله انتظاراتی است که معاونین عمرانی فرمانداران می‌بایست نسبت به آنها پیگیری‌های ویژه‌ای داشته باشند.

رازجویان تصریح کرد: در ایام شیوع کرونا، معاونین عمرانی فرمانداری‌ها بر انجام وظایف و رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، نظارت بیشتری داشته باشند.