پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20943
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ بهمن, ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان :

    پروژه های امور توزیع نیروی برق شهرستان رامسر در دهه فجر افتتاح شد

    با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان پروژه های امور توزیع نیروی برق شهرستان رامسر در دهه فجر افتتاح شد.

    به گزارش رامسرنوین ، تقی حاتمیان رییس اداره برق رامسر در آیین بهره برداری همزمان از ۷ طرح توسعه برق شهرستان به اهمیت اجرای پروژه های حوزه برق اشاره کرد و گفت: با اختصاص اعتبارات سال ۹۹ توانستیم احداث و تجهیز تعداد ۲۴ دستگاه پست تقویت ولتاژ برق جهت رفع ضعف ولتاژ و تامین برق متقاضیان جدید به مرحله اجرا برسانیم.

    وی افزود: احداث شبکه فشار ضعیف هوایی با کابل خود نگهدار به طول ۳۸ هزار متر جهت تامین برق متقاضیان جدید و نوسازی شبکه موجود از جمله فعالیت های اداره امور برق شهرستان رامسر در سال جاری می باشد.

    حاتمیان با بیان اینکه احداث شبکه فشار متوسط هوایی به طول ۴ هزار و ۵۰۰ متر جهت ایجاد خطوط رینگ و بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه برق و تامین برق پست های تقویت ولتاژ نصب شده در سطح شهرستان رامسر از جمله فعالیت های اداره امور برق شهرستان رامسر بود اظهار داشت: تامین برق تعداد ۲ هزار و ۶۵۱ متقاضی جدید و نصب کنتور برق واحدهای مسکونی تجاری صنعتی و کشاورزی از فعالیت دیگر امور برق شهرستان رامسر در سال جاری می باشد.

    رییس اداره برق رامسر گفت: رفع معایب خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف با استفاده از اکیپ ویژه خط گرم در شبکه نوسازی معابر شهری و تجهیز و نگهداری چراغ های نصب شده در سطح شهرستان رامسر، جمعا با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال که با شروع پروژه تقویت ولتاژ مشترکین گرفته تا تامین برق متقاضیان جدید کتالم خیابان شهید ارجمند است .

    وی در پایان گفت: احداث پست توزیع برق با قدرت ۱۰۰ کیلو وات ولت آمپر و احداث خط فشار متوسط به طول ۲۳۰ متر با اعتباری بالغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال نیز انجام شد.

    برچسب ها :