پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Tuesday 23 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20941
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۱ بهمن, ۱۳۹۹ - ۰۴:۲۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    فرمانده سپاه در آیین افتتاح پروژه تولیدی اقتصاد مقاومتی عنوان کرد:

    حمایت از تولید و اشتغال مورد توجه ویژه سپاه و بسیج است / شهرستان رامسر نباید تک قطبی باشد

    فرمانده سپاه در آیین افتتاح پروژه تولیدی اقتصاد مقاومتی گفت :حمایت از تولید و اشتغال مورد توجه ویژه سپاه و بسیج است.

    به گزارش رامسرنوین ، سرهنگ محمدرضا خمسیه در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی اقتصاد مقاومتی در مرکز خرید آرامش‌ شهرستان رامسر گفت : یکی از آرزوهای رهبر انقلاب با توجه به دغدغه ایشان نسبت به تولید داخل و حمایت از کار آفرین بوده و امروز هم شاهد یک حرکت ارزشمند در این راستا هستیم .

    وی افزود : در چهلم دومین سال از انقلاب اسلامی روز به روز به همت مردم بیش از چهار دهه و با اعتقاد اراده و ایمان شاهد عزت و اقتدار هستیم.

    خمسیه بیان داشت : طرح های تولید و اشتغال همیشه مورد توجه سپاه و بسیج در کنار دستگاه ها و ادارات بوده ، و آن هم بواسطه هماهنگی با اهداف انقلاب اسلامی است و چون سپاه و بسیج همیشه هماهنگ با راهبرد انقلاب بوده و سال های سال انقلاب مورد تهدید بود سپاه و بسیج همچون گذشته در میدان است.

    فرمانده سپاه ناحیه رامسر با بیان اینکه در جنگ اقتصادی هستیم و یکی از موضوعات توجه به تولید داخل است گفت : از سال گذشته در جلسات مجمع خیرین شهرستان یکی از موضوعات مهمی که مورد توجه ویژه در این جلسات همواره به آن پرداخته میشد توانمند سازی در خانواده ها و ایجاد شوق و کارآفرینی بوده است.

    وی همچنین گفت : ما در شهرستان رامسر بدلیل تک قطبی بودن و نگاه ضعیف تر به تولید روز به روز شاهد افول تولید و فروش زمین ها و کاهش کارگاه های تولیدی هستیم و با شناختی که از ظرفیت های ویژه مردان و زنان در شهرستان داریم میتوانیم رامسر را در جهان در تولید و فروش محصولات بومی اعم از کشاورزی ، دامداری ، صنایع دستی و … با هنرنمایی و تکمیل چرخه تولید معرفی نماییم ، لذا پایه اصلی اقتصاد شهرستان در صنعت گردشگری میباشد در شرایط کرونا مشکلات معیشتی در این شهرستان زیاد شده است این در حالی میباشد بخش اعظمی از تولید کننده ها این شهرستان چه در روستاهای بالادست و پایین دست به فروش زمین ها و کارگاه تولیدی خود روی آورده اند.

    خمسیه در پایان گفت : انشالله با کمک و ایجاد وحدت و همدلی بین دستگاه و نهادها این امر در اولویت قرار خواهد گرفت و اگر در شرایط کرونا صنعت توریسم در شهرستان از بین رفت حداقل تولید باشد و اگر تولیدی داشتیم اقتصاد در شهرستان ما جریان داشته باشد.

    برچسب ها :