پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20900
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ بهمن, ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    رئیس شرکت آب و فاضلاب مازندران خبر داد:

    اجرای ۲۳ پروژه آبرسانی در مازندران

    رئیس شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت:در مجموع امسال ۲۳ پروژه آبرسانی و یک پروژه فاضلاب اجرایی شد.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، مجید عبدالهی در آیین بهره برداری از آبرسانی به روستای عالیدره بخش کجور نوشهر با اشاره به اجرای پروژه های قابل توجه در دهه فجر امسال در مازندران اظهار کرد: در مجموع امسال ۲۳ پروژه آبرسانی و یک پروژه فاضلاب اجرایی شد.
    وی با بیان اینکه برای بهره برداری از این پروژه ها در مجموع ۱۰۰۰میلیارد ریال هزینه شد، افزود: ۲۵۷ هزار نفر از مردم استان  مازندران از این طرح ها بهره مند شدند.
    رئیس شرکت آب و فاضلاب مازندران تصریح کرد: در مجموع حفر ۱۰ حلقه چاه با آبدهی ۲۲۸ لیتر در ثانیه، احداث مخزن زمینی و هوایی به حجم ۱۲ هزار و ۴۰۰ متر مکعب، اجرای خط انتقال آب به طول ۴۱ هزار و ۳۵۰ متر، اصلاح شبکه آبرسانی به طول ۷۱ هزار متر، توسعه شبکه آبرسانی به طول ۱۳۲ هزار متر، بهسازی ۶ دهنه چشمه با دبی ۳۸ لیتر در ثانیه، تهیه و نصب ۶ دستگاه فیلتر جهت ارتقا کیفیت آب شرب، احداث تصفیه خانه فاضلاب با ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز از مجموع اقدامتی بود که برای پروزه های دهه فجر امسال اجرایی شد.
    عبدالهی تخصیص بودجه از محل صندوق توسعه را به دستور مقام معظم رهبری به عنوان یکی از نکات مثبت در امر اقدامات موثر در این شرکت از سال ۹۳ تاکنون برشمرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب در بخش روستایی نیز پروژه های بزرگی را در امر آبرسانی از سال ۹۳ تاکنون انجام داده است.
    وی خاطر نشان کرد: در۷۰۹ روستای استان با ۲۷۲ پروژه امر آبرسانی انجام شده است که برای این پروژه ها ۳۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است و در واقع  در بیش از یک سوم روستاهای مازندران  پروژه آبرسانی افتتاح شده است.
    این مسئول به افتتاح پروژه آبرسانی در روستای عالیدره در بخش کجور و توسکاتک در بخش مرکزی نوشهر در دهه فجر امسال اشاره کرد و ادامه داد: برای این دو پروژه  ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

    برچسب ها :