دستگیری یک محتکر آرد در مازندران

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا ، سیدجعفر ساداتی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که افرادی با خرید آرد خبازی از کارخانجات با قیمت دولتی، ضمن قاچاق آن به خارج از کشور، اقدام به عرضه آن به نرخی آزاد در بازار می کنند، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با همانگی های قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با همکاری کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار نگهداری کالا توسط متهم در شهرستان قائم شهر، ۶۰ تن آرد خبازی خارج از شبکه توزیع کشف شد.

ساداتی با بیان این که کارشناسان ارزش کالای کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، اظهارکرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ساداتی با اشاره به این که هدف از احتکار و قاچاق کالا ضربه به اقتصاد کشور، منفعت طلبی و سواستفاده از نیازمندی های عمومی است،یادآورشد:  شهروندان در صورت شناسایی محتکران و عاملان ایجاد ناامنی جامعه، مراتب را به مراجع قضائی و انتظامی اطلاع دهند.