نمکی از مردم قم عذرخواهی کرد

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از خبرگزاری دانشجو، چندی پیش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در اظهار نظری شهروندان قمی را متهم کرد که«هیچ پروتکلی در قم رعایت نمی‌شود»این اظهار نظر در حالی از زبان وی منتشر شده که قم نخستین استانی است که به لحاظ کرونایی از وضعیت زرد وارد وضعیت آبی شده است.آمار دانشگاه علوم پزشکی قم و وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هم نشان می‌دهد قم در رتبه ۳۱ کشوری در تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان هاست.

این اظهار نظر با واکنش‌های گسترده‌ای از طرف مردم قم، ائمه جمعه، استاندار قم، نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران استانی همراه بود.

با افزایش انتقاد‌ها از سخنگوی ستاد ملی کرونا، پنجشنبه گذشته وزیر بهداشت در سخنانی از مردم قم عذرخواهی کرد.

نمکی با بیان اینکه حرف‌های سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا تنها در مقام کارشناسی بوده است گفت: وی این سخنان را در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که یک جلسه تخصصی برای پیش‌بینی و کنترل این بیماری است، ایراد کرده و قصدی برای لطمه زدن به وجهه قم در کار نبوده است.

نمکی با تاکید بر جایگاه ارزشمند قم در انقلاب اسلامی گفت: در وزارتخانه بهداشت درمان و آموزش پزشکی جانفشانی‌های زیادی برای درمان و همچنین پیشگیری از شیوع کرونا صورت گرفته است و کارکنان بخش بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با این بیماری همواره ایثار کرده اند.