پیروزی‌های ۲ سال اخیر بیشتر از ۴۰ سال قبل است

چاپ

به گزارش رامسرنوین به نقل از فارس ، سردار علی فدوی عصر جمعه در مراسم گرامیداشت شهید فخری‌زاده مهابادی اظهار کرد: دشمنان احمق در سال ۹۷ گفتند ایران ۲۲ بهمن امسال را نمی تواند جشن بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: در ۲ سال اخیر پیروزی‌هایی بدست آورده‌ایم که خیلی بیشتر از ۴۰ سال قبل بوده است و همه دشمنان می‌دانند ایران متناسب با هر عملی به اندازه کافی توان دارد اما طبق مبانی دین خودمان عمل خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات مهم شهید فخری‌زاده و شهید سلیمانی این بود که بر قاعده‌هایی که خداوند گفته عمل کرده‌اند و خداوند متعال بر شهید مقامی اعطا کرده که همه مردم هم ‌اگر جمع شوند نمی‌توانند بر عظمتی که خداوند بر شهید داده اضافه کنند.

فدوی تصریح کرد: امید است که شهدا الگویی شوند و خداوند عنایت کند تا راه ‌آن‌ها را ادامه دهیم؛ شهدایی بعضا در مورد مجاهدت آن‌ها نمی‌شود صحبت کرد و دائم تاکید شده که مخفی باشند.

جانشین فرماندهی سپاه پاسداران گفت: نیازمندی که برای دنیا داریم ابدی است و این دنیا فانی و زودگذر است؛ ۴۲ سال است دشمنان متحد شدند که علیه جمهوری اسلامی عملیات کنند و پیروزی بدست بیاورند ولی موفق نشدند اما الان ایران به مرحله‌ای رسیده که دشمنان باید در برابر آن به فکر دفاع باشند.

وی ادامه داد: ایران به مرحله اول یعنی دفاع  در دهه ۶۰ رسید و در دهه ۷۰ دنیا فهمید ایران قدرت بازدارندگی دارد و در دهه ۸۰ به مرحله‌ای رسید که اقدام اول و قدرت برتر در اختیار ایران قرار گرفت.

در پایان مراسم لوح تقدیر فرمانده سپاه صاحب الزمان به خانواده شهید فخری‌زاده که اصالتا اهل مهاباد اردستان است، اهدا شد.