پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ , Thursday 28 March 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20643
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۲۲ دی, ۱۳۹۹ - ۰۵:۴۸
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار > ورزشی
  •   

    فکری:

    دوست دارم بازی بدون حاشیه، چالش و جنجال باشد/ عاشق داربی‌ام

    سرمربی استقلال ابراز امیدواری کرد که داربی ۹۴ پایتخت، "بدون حاشیه، چالش و جنجال" برگزار شود تا "در آینده از آن به نیکی یاد کنند."

    به گزارش رامسرنوین به نقل از ایسنا، محمود فکری در فاصله ۲۴ ساعت تا دیدار حساس استقلال و پرسپولیس در داربی ۹۴ پایتخت که مربوط به دیداری معوقه از هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی است، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید داربی حساسیت و شرایط خاص خود را دارد؛ اینکه نتیجه در این بازی می‌تواند شرایط را عوض کند و اتفاقاتی را رقم بزند. خدا را شکر در بازی‌های گذشته شرایطی را به وجود آوردیم که بازیکنان از نظر روحی وضعیت خوبی دارند و در این هفته تمرینات خوبی را برگزار کردیم و شرایط روحی و آمادگی خوبی در بازیکنان وجود دارد. امیدواریم یک بازی خوب را ارائه دهیم. برای ما مهم است در این دیدار که بیننده‌های زیادی در دنیا دارد، یک بازی خوب و بدون حاشیه، چالش و جنجال برگزار شود و در سال‌های آینده، از آن به نیکی یاد کنند.

    او درباره اینکه رکورددار داربی محسوب می‌شود گفت: بازی‌های تلخ و شیرینی را به عنوان بازیکن پشت سر گذاشتیم و چند بازی هم به عنوان مربی در کارنامه دارم. به عنوان سرمربی این اولین بازی من است. حس خیلی خوبی دارم. در دوران بازیگری و دستیاری، عاشق داربی بودم و حالا هم داربی را خیلی دوست دارم. شاید منتظر این بازی بودم ولی امیدوارم که بازی خوبی انجام شود. ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

    فکری درباره اینکه  اگر بنا باشد پرسپولیس مانند بازی‌اش برابر سپاهان، در داربی هم بسته بازی کند، آیا او در بازی فردا از سه مهاجم استفاده خواهد کرد گفت: تیم پرسپولیس آنچنان هم بسته بازی نمی‌کند. پرسپولیس در اکثر بازی‌های خود تهاجمی بوده است و هفته گذشته بنا بر داشته‌هایش این اتفاق رخ داد. این تیم تهاجمی بازی می‌کند و برای همه رقبای خود مشکل‌ساز می‌شود. برای بازی فردا برنامه‌های خودمان را داریم. ببینیم تا فردا چه نفراتی را در نظر داریم. ان‌شاء الله یک بازی خوب ، روان و با آرامش داشته باشیم. تاکید زیادی کردم که بازیکنان آرامش خود را حفظ کنند و توانایی‌ها خود را ارائه دهند. نباید نگران نتیجه باشند چون برای من مهم است که با تمام توان بازی کنند.

    او در واکنش به اینکه آیا بازیکنی در تیمش دارد که مانند محمود فکری در دوران بازیگری ظاهر شود گفت: فضایی در تیم استقلال به وجود آمده که فضای دوستی و رفاقت است. هفته گذشته هم گفتم که بازیکنان با جان و دل کار می‌کنند و صبوری و تلاش کردند و تیم را به اینجا رساندند. می‌توان گفت که ما الان یک تیم یکدست و رفیق هستیم و ان‌شاءالله دوستان دیگر قدر این بازیکنان را بیشتر بدانند و به امید خدا این روند را ادامه دهیم. فکر می‌کنم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کنند. من مطمئنم ۱۱ بازیکن بهتر از محمود فکری خواهیم داشت و تعویضی‌ها هم بهتر هستند.

    او درباره اینکه آیا ممکن است از بازیکنان جوان در داربی استفاده کند اظهار کرد: احتمال این اتفاق در داربی کمتر است اما بازیکنان جوانی داریم که در هفته‌های آینده و در لیگ برتر بیشتر از آنها استفاده می کنیم.

    سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به دنبال نتیجه خوب در داربی و خلق نماد برای خوشحالی هواداران است، خاطرنشان کرد: به فکر خلق نماد خاصی نیستم. به فکر این هستم که هواداران استقلال را همیشه خوشحال نگه دارم. به این فکر هستم که با تمام وجود برای خوشحالی آن‌ها تلاش کنم و همیشه آنها را خوشحال ببینم. اتفاق‌هایی که در سال‌های گذشته رخ داده بود، خوب بود و ان‌شاءالله در سال‌های آینده هم رخ دهد.

    وی درباره احتمال استفاده از بابک مرادی – که به تازگی محرومیتش بخشیده شده است – در داربی گفت: مرادی در اردوی ماست و اگر نیاز شد از او هم استفاده می‌کنیم.

    سرمربی استقلال در واکنش به اینکه آیا دنبال نباختن است یا به بردن فکر می‌کند؟ اظهار کرد: اینکه بازنده بازی نباشیم خوب است. تیمی هم نیستیم که بخواهیم فقط برای نباختن به زمین برویم. فضایی را در تیم داریم که هم در بحث دفاع تیمی یک شکل خوب را پیدا کردیم و سعی می‌کنیم در بازی فردا هم ان‌شاءالله کلین شیت کنیم و دروازه ما بسته بماند. از طرف دیگر خط تهاجمی خوبی داریم که ان‌شاءالله بتوانند دروازه حریف را باز کنند.

    فکری درباره اظهارات مدیران استقلال و پرسپولیس در شرایطی که بازیکنان و مربیان دو تیم ممنوع المصاحبه هستند گفت: فکر کنم مدیران، کادر فنی و بازیکنان را ممنوع المصاحبه کردند و خودشان آزاد بودند. من نمی‌دانم. من مصاحبه‌ها را نخواندم و ندیده‌ام. در مجموع مهم این است که مجموعه باشگاه استقلال و پرسپولیس احترام همدیگر را نگه داریم. مطمئنا همه ما دوستان خوبی برای هم هستیم. ما در مستطیل سبز رقابت داریم اما بیرون از زمین و در بازی‌های دیگر رفیق هستیم و خیلی از دوستان ما در تیم پرسپولیس هستند. خیلی از طرفداران پرسپولیس دوستان خوب ما هستند. فکر می‌کنم فضای مردانه و جوانمردانه را ایجاد کنیم و رفاقت خودمان را هم حفظ کنیم، بد نباشد.

    او درباره شرایط بهتر استقلال نسبت به پرسپولیس یادآور شد: بازی داربی هیچ ربطی به شرایط جدول و وضعیت تیم‌ها ندارد. تاکید زیادی داشتم که بازیکنان دچار غرور بیجا نشوند. داربی دیداری است که هر دو تیم با تمام وجود بازی می‌کنند و درجه اول نباختن و در درجه دوم دنبال بردن هستند. سعی می‌کنیم منطقی وارد زمین شویم و بازی را کنترل کنیم و در پایان، بازی را ببریم.

    سرمربی استقلال درباره وضعیت تیمش در آستانه این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر در این هفته‌ و هفته‌های گذشته چیزی را که می‌خواستم تقریبا به وجود آمده است. این هفته بازیکنان آرامش خوبی داشتند و تمرینات خوب و شادابی داشتند و امیدوارم فردا روز خوب ما باشد.

    او در واکنش به اینکه آیا از تجربیات خود برای موفقیت تیمش در داربی استفاده می کند گفت: باید ببینیم بعد از بازی چه اتفاقی می‌افتد. هر تجربه‌ای که در این مدت به دست آوردم، سعی کردم به بازیکنان انتقال دهم. ان‌شاءالله امشب و فردا تجربیات خودمان را به بازیکنان متتقل می‌کنیم. امیدوارم که جام‌هایی که در دوران بازیگری به عنوان کاپیتان و بازیکن گرفته بودیم، امسال هم برای استقلال بیفتد.