پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 20590
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۶ دی, ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۴
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    ناظر عالی وزیر بهداشت:

    تمام دستگاه‌ها پای کار طرح شهید قاسم سلیمانی باشند

    ناظر عالی وزیر بهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح به برکت نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با غیرت بسیج به خوبی انجام می شود و با توجه به درگیری کادر بهداشت و درمان امیدواریم سایر ارگان ها نیز به حوزه بهداشت و درمان کمک کنند.

    به گزارش رامسرنوین به نقل از بلاغ، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت از شبکه بهداشت و درمان شهرستان سوادکوه و بیمارستان شهدای زیراب بازدید کرد.
    وی در این بازدید در نشستی کوتاه در حضور عین‌الله طالبی فرماندار سوادکوه و نصرالله رشیدی رییس شبکه بهداشت این شهرستان و همچنین دکتر حق‌شناس معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درخصوص لزوم اجرای این طرح و اعمال بیشتر محدودیت‌های کرونایی سخن گفت.
    ناظر عالی وزیربهداشت در اجرای طرح شهید سلیمانی در استان‌های شمالی کشور با حضور در بیمارستان شهدای زیراب ضمن بازدید از بخش‌های این مرکز درمانی، دقایقی با پرستاران و کادر درمانی این بیمارستان به گفت‌و گو پرداخت و از نزدیک در جریان کمبودها، مطالبات و مشکلات این قشر زحتمکش قرار گرفت.

    سیما سادات لاری معاون فرهنگی دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر حمایت از افزایش موارد تست ها ، گفت: از این طریق افراد بیشتری شناسایی و ایزوله می شوند که این اقدام در کاهش ابتلای بیماران نقش ویژه ای دارد.

    ناظر عالی وزیر بهداشت در اجرای طرح سردار شهید سلیمانی در استان های شمالی به اجرای طرح سردار سلیمانی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این طرح به برکت نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با غیرت بسیج، هلال احمر و فرمانداری به خوبی انجام می شود و با توجه به درگیری کادر بهداشت و درمان امیدواریم سایر ارگان ها نیز به حوزه بهداشت و درمان کمک کنند.

    بازدید از بخش‌های مختلف شبکه بهداشت و درمان شهرستان قائمشهر و پیگیری نیازها مشکلات این شهرستان در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی از دیگر برنامه‌های امروز سخنگوی وزارت بهداشت در این سفر است.